اسامی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی یزد اعلام شد

دبیر اجرایی بیست و دومین جشنواره قصه گویی یزد گفت: اسامی برگزیده بیست و دومین جشنواره قصه گویی یزد در سه بخش کودک و نوجوان، زنان ومردان وپدربزرگ ومادر بزرگ‌ها اعلام شد.

سید حسین پیغمبری دبیر اجرایی بیست و دومین جشنواره قصه گویی یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: در آیین اختتامیه بیست و دومین جشنواره قصه گویی یزد نفرات برگزیده، در سه بخش کودک و نوجوان، زنان و مردان و پدربزرگ و مادر بزرگ‌ها از سوی  داوران اعلام شد.

او افزود: زهرا لازمی، هانیه اعتمادیان وساغر دهقان برگزیدگان بخش کودک و نوجوان این دوره از رقابت‌های جشنواره قصه گویی یزد هستند که به مرحله کشوری راه یافتند.

پیغمبری در ادامه بابیان اینکه ۳ قصه گو یزدی به مرحله کشوری راه یافتند، اظهار کرد: طیبه جلال پور، محمد کارگر شورکی و اشرف ابراهیمی مجوز حضور در رقابت‌های کشوری را دریافت کردند.

او به راه یابی ۵ قصه گوی  زن و مرد به مرحله منطقه‌ای اشاره کرد و گفت: طاهره حاج حسینی، حمیده حائری، مهدیه کشوری مقدم، زهرا حبوباتی و زهرا دهستانی بافقی برگزیدگان بیست و دومین جشنواره قصه گویی یزد شدند.

دبیر اجرایی بیست ودومین جشنواره قصه گویی یزد گفت: در مجموع سه بخش از ۲۲ قصه گو برتر به عنوان شایسته تقدیر تجلیل شد.
در مجموع ۵۷ نفر دربخش زنان و مردان بالای ۱۸ سال، ۶۸ نفر دربخش دختران و پسران و ۱۱ نفر نیز در بخش پدربزرگ و مادر بزرگ‌ها در جشنواره قصه گویی استان یزد به صورت اجرای صحنه‌ای با یک دیگر رقابت کردند.

انتهای پیام/ی

اعلام اسامی بیست ودومین جشنواره بین المللی قصه گویی یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار