کشف بیش از ۳.۵ تن مواد افیونی در ایرانشهر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایرانشهر از کشف بیش از ۳.۵ تن مواد افیونی از سوداگران مرگ در این شهرستان خبرداد.

کشف ۲ تن و ۷۶۶ کیلو مواد افیونی از سوداگران مرگ در ایرانشهرگل محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر، پس از یک هفته کار فشرده اطلاعاتی سرانجام دیشب محل دپو محموله مواد مخدر را در یکی از مناطق صعب‌العبور شهرستان ایرانشهر شناسایی کردند.

او افزود:در این عملیات و درگیری مسلحانه که ۴ ساعت به طول انجامید، سوداگران مرگ با آتش پر حجم تکاوران پلیس به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

گل محمدی افزود: در ادامه این عملیات در بازرسی از خودرو و پاک‌سازی محل دپو که در درگیری طعمه حریق شده بود، در مجموع ۲ تن و ۷۶۶ کیلو و ۹۵۰ گرم مواد مخدر، ۳ تیغه خشاب اسلحه کلاش حاوی ۳۰ فشنگ جنگی و یک عدد نارنجک دستی و سه دستگاه خودرو کشف شد.

دادستان ایرانشهر همچنین گفت: بامداد امروز و طی درگیری مسلحانه مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با سوداگران مرگ، بیش از ۹۰۰ کیلوگرم تریاک و حشیش بهمراه دو دستگاه خودروی سواری از آن ها کشف شد که در این عملیات سه نفر متهم و دو قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه آن نیز کشف و ضبط گردید و متهمین با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ع

کشف مواد مخدر درایرانشهر

برچسب ها: اعتیاد ، دادستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار