اولمرت: نتانیاهو عامل بزرگترین شکست راهبردی ما در مقابل ایران است

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی سیاست نخست وزیر فعلی این رژیم در قبال ایران را دلیل شکست راهبردی تل آویو دانست.

اولمرت: نتانیاهو عامل بزرگترین شکست راهبردی ما در مقابل ایران استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه جروزالم‌پست، ایهود اولمرت، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید از سیاست بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر فعلی این رژیم گفت نتانیاهو با تمرکز بیش از حد بر برنامه هسته‌ای ایران از گسترش حضور منطقه‌ای ایران غافل شده است.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در مصاحبه با جروزالم پست گفت بزرگترین شکست امنیتی دفاعی اسرائیل (که) بزرگترین در پنجاه سال گذشته از زمان جنگ یوم کیپور بود، این بود که به ایران اجازه نفوذ در سوریه را دادیم.

اولمرت با انتقاد از نتانیاهو برای دنبال کردن سیاست هراس افکنی و بد تعبیر کردن سیاست‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مدعی شد نخست وزیر اصرار به مقابله با ایران در درون این کشور و از بین بردن تاسیسات هسته‌ای دارد. اما ایران شروع به نفوذ در سوریه کرد.

این مقام صهیونیست از ناکامی این رژیم در ممانعت از نفوذ ایران در سوریه به عنوان یک شکست استراتژیک یاد کرد و شخص نخست وزیر را مقصر اصلی شرایط بوجود آمده دانست.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با اشاره به تصمیم ترامپ در ارتباط با کرد‌های سوریه و خروج نیرو‌های نظامی خود از شمال این کشور گفت این خود گواه دیگری است که اسرائیل تنها باید به خود متکی باشد.

او همچنین گفت تصمیم ترامپ باعث تعجب او نشده است، زیرا ترامپ از همان ابتدا انزواطلب بوده و تمایلی به حضور نیرو‌های نظامی آمریکا در خارج از این کشور ندارد.

اولمرت همچنین از اقدامات ترامپ برای انتقال سفارت این کشور به قدس و نیز به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر جولان اشغالی به عنوان اقداماتی با جنبه اعلامی یاد کرد که عملا هیچ چیزی را تغییر نمی‌دهد.

او همچنین گفت اقدام رئیس جمهور آمریکا تنها منجر به جنجال آفرینی و جلب توجه جهانی به حضور ما در این منطقه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۵۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
تمام این اراجیف را که به هم آسمون و ریسمون کردی یعنی: ""ای خاک بر سرتان"".......
خداوندی که ما می پرستیم ونامش الله و کتابش قرآن کریم است تمام اسلام را در مقابل تمام کفر چنان حفظ میکند که کافران با چشم مسلح نمی توانند پیامبرمان(ص) را در پشت تارهای عنکبوت ببینند..... همین خداوند محورمقاومت را خار چشمان دشمنان اسلام کرده چنانکه در نزدیکی خودشان با تمام امکاناتشان قادر به تشخیص حضور نیستند و این همان نیروئی است که کشورهای محور مقاومت به آن تکیه و توکل و اتکال دارند......پس چه خوب و زیبا گفت: شیخ سیدحسن نصرالله که ""اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست تر است"" اگر فرماندهان محور مقاومت مقابل مرزهای مشترک با فلسطین اشغالی جبهه واحد تشکیل بدهند به والله 25سال لازم نیست بلکه" 25روزه به عصر حجر برخواهید گشت" یعنی کشورهای محورمقاومت کافیست با تمام امکانات محدود خود در برابر تمام امکانات پیشرفته و حامیان شما "متحد شوند و اتحاد کنند" بله بین تمام سخنانت یک کلمه درست است نیروهای محورمقاومت بیخ گوشتان هستند.......خیلی مواظب باشید
آخرین اخبار