خانواده‌های شهدا؛ مروجان فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران در دیدار با خانواده شهید مرادی در شهرستان نوشهر، گفت: خانواده‌های معظم شهدا مروجان فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در جامعه اند.

سرهنگ قربان نژاد معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران دیدار با خانواده شهید مرادی در شهرستان نوشهر، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،  خانواده شهدا را سرمایه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: خانواده‌های معظم شهدا مروجان فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی هستند و این صبر و استقامت آنان ستودنی است.

او  با اشاره به این که شهدا از جایگاه و منزلت بالایی برخودار هستند، افزود: پلیس، پاسدار خون شهداست و تلاش می‌کند با خدمت صادقانه با حفظ امنیت عمومی گوشه‌ای از جانفشانی شهدای گرانقدر را پاسخگو باشد.

قربان نژاد با اشاره به این که خانواده‌های شهدا، بزرگترین سرمایه معنوی انقلاب اسلامی هستند، گفت: خدمت به خانواده شهدا کمترین وظیفه‌ای است که ما نسبت به این عزیزان داریم.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان افزود: وظیفه‌ی ماست که همچون گذشته راه شهدا را ادامه دهیم تا بتوانیم به وصیت و سفارش آن‌ها که همان حفظ نظام و پیروی از ولایت فقیه است جامعه عمل بپوشانیم.

شهید سرباز  علی اکبر مرادی در سال ۱۳۸۸ در منطقه دیهوک بیرجند در درگیری با اشرار، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
انتهای پیام/س
 

دیدار معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران با خانواده شهدا

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار