استاندار فارس:

به نهضت فکری و فرهنگی برای افزایش نشاط نیاز داریم

استاندار فارس گسترش شادی و نشاط اجتماعی و فردی را از وظایف مسئولان امر عنوان کرد و گفت: به نهضت فرهنگی و فکری برای تحقق این اهداف نیاز داریم و همچنان حل مشکلات اقتصادی گره گشاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان فارس ابراز گلایه برای عدم توجه کافی مدیران دستگاه‌های اجرایی به موضوع جوانان، گفت: موضوعات اجتماعی با ماهیت مرکب گونه کارکرد‌هایی متفاوت دارد که با تکمیل زنجیره از توجه و برنامه ریزی مسئولان امر به بار می‌نشیند.

استاندار فارس با تاکیدبر لزوم نظارت بر خروجی فعالیت‌های این ستاد، افزود: جامعه در حال گذار و سلیقه نسل امروز با پذیرش مباحث گذشتگان با تغیراتی مواجه است، اما این به معنی عدم پایبندی به اصول نیست.

نماینده عالی دولت اغنای اجتماعی را نیازمند کار عمیق فرهنگی دانست و گفت: با اصلاح مبحث ارتباط جوانان با یکدیگر؛ می‌توان موضوع طلاق را در جامعه مدیریت کرد و در این راستا اشتغال کارکرد مهمی در تحقق آن دارد.

او در ادامه گسترش شادی و نشاط اجتماعی و فردی را از دیگر وظایف مسئولان امر عنوان کرد و تاکید کرد: به نهضت فرهنگی و فکری برای تحقق این اهداف نیاز داریم و همچنان حل مشکلات اقتصادی گره گشاست.

رحیمی عدم شناخت و ارتباط سالم را از علل گسترش طلاق دانست و افزود: در تسهیل اموری که منجر به کاهش نرخ طلاق شود حمایت می‌کنیم و سمن‌ها در این میان می‌توانند کارکرد مهم داشته باشند.

استاندار فارس در زمینه گستره کارکرد‌های سمن خاطر نشان کرد: ارتباط گیری اسان سمن هابا دستگاه‌های اجرایی باید اجرایی شود و در این امر رسانه‌ها به کمک سمن‌ها بیایند.

او تعین اهداف کمی و کیفی در فعالیت‌های این ستاد را ضروری دانست و گفت: حتی زمان برگزاری نشست این جلسلت نیز همخوانی با امور جوانان ندارد و بنده انتظار دارم جلسات امور جوانان از مفرح‌ترین امور دولتی باشد.

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با ارایه گزارش دبیر ستاد و بحث و تبادل نظر اعضا پایان یافت.
انتهای پیام/م

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار