ناچیز بودن میزان تهاتر بدهی‌ها و مطالبات انجام شده در استان

میزان تهاتر بدهی‌ها و مطالبات انجام شده در کهگیلویه و بویراحمد در مقایسه با مطالبات پیمانکاران رقم ناچیزی است.

ناچیز بودن میزان تهاتر بدهی‌ها و مطالبات انجام شده در استان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسن نوروزی،  رئیس سازمان و دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: تاکنون،  ۱۲ میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومان، تهاتر بدهی‌ها و مطالبات دولت در استان انجام شده که در مقایسه با مطالبات پیمانکاران رقم ناچیزی است.  

حسن نوروزی افزود: با توجه به ظرفیت‌های بند "و" تبصره ۵ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کشور، موضوع تهاتر بدهی‌ها و مطالبات دولت، باید از این ظرفیت به وجود آمده در استان، به خوبی استفاده کرد.

او گفت: امیدواریم در شرایط کنونی با توجه به تشدید تحریم‌های نفتی و محدودیت‌های بودجه‌ای کشور، مطالبات پیمانکاران را از طریق تهاتر پرداخت کنیم.

دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با اشاره به طرح‌های ملی و استانی گفت: از دستگاه‌های اجرایی استان انتظار داریم موافقت نامه طرح‌های ملی را در کنار موافقت نامه طرح‌های استانی با جدیت بیشتری  پیگیری کنند.

او به گزارش عملکرد شورای برنامه ریزی استان در ۶ ماهه نخست امسال اشاره کرد و افزود: در این مدت هفت جلسه شورای برنامه ریزی برگزار شد و ۵۳ مصوبه داشتیم که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تصویب سند توسعه زنان استان اشاره داشت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: همچنین ما جزء معدود استان‌های کشور بودیم که سند آمایش شهرستان‌های استان را تدوین و در شورای برنامه ریزی استان به تصویب رساندیم.

نوروزی با اشاره به موضوع مبادله موافقت نامه‌ها و تخصیص اعتبارات طرح‌های ملی استان، گفت: بافت تاریخی بلاد شاپور یکی از مهم‌ترین پروژه‌های ملی است که از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار آن، هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ابلاغ و از این مبلغ تاکنون دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/پ

ناچیز بودن میزان تهاتر بدهی‌ها و مطالبات استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.