رئیس هیئت گلف قم مطرح کرد؛

نایب قهرمانی بانوان قمی در مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور

دلاوری گفت: در مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور در تبریز بانوان قمی نایب قهرمان شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، رضا دلاوری رئیس هیئت گلف قم گفت: رقابت‌های مینی گلف قهرمانی کشور در حالی در تبریز به پایان رسید که تیم مینی گلف استان قم صاحب ۲ عنوان تیمی و یک عنوان انفرادی در این رقابت‌ها شد.

او  افزود: در این مسابقات که ۱۶۰ گلف باز از ۱۷ تیم در ۲ بخش مردان و زنان در آن حضور داشتند و روز سه‌شنبه در تبریز به پایان رسید، تیم گلف استان قم در بخش تیمی مردان روی سکو رفت و در بخش‌های تیمی و انفرادی زنان نیز در جمع برترین‌ها قرار گرفت.

رئیس هیئت گلف استان قم گفت: در این مسابقات در بخش انفرادی مردان، گلف بازان قم روی سکو نرفتند، اما در بخش تیمی، موفق به کسب مقام سوم کشور شدند و همچنین در بخش تیمی زنان نیز، تیم مینی گلف قم نایب قهرمان کشور شد.

دلاوری بیان داشت: در بخش انفرادی بانوان، الهام محمدی از تیم مینی گلف قم پس از فاطمه جمشیدی از آذربایجان شرقی الف به مقام نایب قهرمانی رسید و تنها مقام انفرادی تیم قم در این رویداد کشوری را از آن خود کرد.

او عنوان کرد: نرگس جعفری، مهسا یزدانی فرد، سمانه علی حیدری و الهام محمدی اعضای تیم بانوان قم در این مسابقات بودند و سید حسام الدین هاشمی، معین رشیدی مقدم، مجید کربلایی و محمد فرزاد امیدنیا تیم مردان قم را تشکیل دادند.

انتهای پیام/الف

نایب قهرمانی بانوان قمی در مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.