درشش ماهه امسال ؛

پسران زنجانی در تولد از دختران پیشی گرفتند

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: طی شش ماهه امسال ۸ هزار و ۶۶۶ واقعه ولادت در این استان به ثبت رسیده که ۹۹.۶۴ درصد آن در مهلت قانونی (۱۵ روزه) بوده است.

پسران زنجانی در تولد از دختران پیشی گرفتندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سید علی شفیعی  مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: تعداد ولادت ثبت شده تا یکسال پس از وقوع در شش ماهه  امسال برابر با ۸ هزار و ۶۳۰ واقعه است. وی درصد ثبت در مهلت قانونی را برابر با ۹۹.۶۴ درصد اعلام کرد و گفت: تعداد ولادت ثبت شده در مهلت قانونی در مدت یاد شده برابر با ۸ هزار و ۵۹۹ واقعه است.

شفیعی افزود: تعداد ولادت‌های ثبت شده روزانه درشش ماهه امسال به طور متوسط برابر با ۴۶ مورد واقعه ولادت بوده که به طور تقریبی در هر یک ساعت دو واقعه ولادت به ثبت رسیده است.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان ادامه داد: تعداد موالید پسر و دختر طی مدت یاد شده به ترتیب برابر با ۴۳۵۸ واقعه و ۴۳۰۸ واقعه بوده است.

او خاطر نشان کرد: نسبت جنسی پسر به دختر در شش ماهه امسال برابر با ۱۰۱ می‌باشد، یعنی به ازای ثبت تولد هر ۱۰۰ دختر، تولد ۱۰۱ پسر به ثبت رسیده است.

به گفته شفیعی، طی مدت یاد شده به تفکیک ۵۶۸۲ واقعه ولادت در مناطق شهری و ۲۹۸۴ واقعه در مناطق روستایی این استان به ثبت رسیده است.
 
انتهای پیام/ن
 
 

۸ هزار و ۶۶۶ واقعه ولادت در این استان به ثبت رسیده  است

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.