بسته اخبار حوادث امروز ۲۴ مهر ماه ۹۸؛

۶ مصدوم در حادثه رانندگی محور فومن به ماسوله/ کشف حشیش در آستانه‌اشرفیه

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۲۴ مهر ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۶ مصدوم در حادثه واژگونی یک خودرو در محور فومن به ماسوله

پیمان اسدی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی MWM در محور فومن به ماسوله ۶ مصدوم برجای گذاشت.

او با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۳:۲۵ امروز (چهارشنبه ۲۴ مهر ماه) به اطلاع اورژانس رسانده شد، افزود: تیم فوریت‌های پزشکی فومن و ماکلوان به محل اعزام شدند و مصدومان این حادثه توسط پرسنل فوریت‌های پزشکی مورد بررسی قرار گرفتند.

رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی گیلان تصریح کرد: پس از انجام اقدامات درمانی لازم ۵ مصدوم این حادثه توسط اورژانس ۱۱۵ گیلان به بیمارستان امام حسن مجتبی فومن انتقال یافتند و یک مصدوم نیز با خودرو شخصی به بیمارستان انتقال داده شد.

کشف بیش از ۹ کیلوگرم حشیش در آستانه‌اشرفیه

سرهنگ عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: برابر اخبار دریافتی مبنی بر خرید و فروش عمده مواد مخدر توسط فردی سابقه‌دار، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع منزل متهم را شناسایی کردند، افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم را در منزلش دستگیر و در بازرسی از آن مکان ۹ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه اظهار داشت: متهم ۴۹ ساله به همراه مواد کشف شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ روشن‌قلب با تاکید بر مبارزه قاطع و همیشگی پلیس با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر از اولویت‌های پلیس است و نیروی انتظامی با جدیت با سوداگران مرگ برخورد خواهد کرد.

آتش سوزی یک واحد تولیدی در رشت

شهرام مومنی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری رشت از آتش سوزی یک کارگاه ریسندگی و بافندگی در رشت خبر داد و گفت: ۱۳ آتش نشان برای اطفای حریق این کارگاه در بلوار شهید افتخاری - خیابان شهید خرسندی رشت خاموش کردند.

او با بیان اینکه علت و میزان خسارت آتش سوزی کارگاه ریسندگی و بافندگی در دست بررسی است، افزود: در این آتش سوزی به کسی آسیب نرسید.

معاون آتش نشانی شهرداری رشت با اشاره به آتش سوزی یک خانه در محله احمد گوراب رشت - کوچه شهید حق شناس گفت: علت و میزان خسارت این آتش سوزی هم در دست بررسی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.