ضرورت افزایش ظرفیت های صادرات استان کرمان

رییس اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: ۵۰۰ میلیون دلار صادرات استان کرمان نسبت به ظرفیت‌های استان عدد کمی است و باید ظرفیت‌های صادرات استان تعریف و افزایش داده شود.

ضرورت افزایش ظرفیت های صادرات استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدمهدی طبیب‌زاده رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان صبح امروز در کارگروه توسعه صادرات استان کرمان اظهار کرد: عمده کالای صادراتی استان پسته است و امسال با توجه به پیش بینی تولید پسته، اما هنوز کار صادرات به شکل جدی آغاز نشده است.

او در ادامه بیان کرد : اگر به همین روال پیش برود، بخش کمی از پسته موجود صادر می‌شود که استان مشکل پیدا می‌کند و باید جلسه‌ای با حضور صادرکنندگان برگزار تا کار انجام شود و پسته نماند.

طبیب زاده  تصریح کرد: ۵۰۰ میلیون دلار صادرات استان کرمان نسبت به ظرفیت‌های استان عدد کمی است و باید ظرفیت‌های صادرات استان تعریف و افزایش داده شود.

در این جلسه درباره برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های استان کرمان آذرماه امسال در تبریز بحث و تبادل نظر شد و همچنین مقرر شد طی هفته آینده جلسه ستاد پسته استان کرمان در زمینه برنامه ریزی صادرات این محصول برگزار شود.

 دهقان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان نیز در این جلسه درباره حضور فعال استان کرمان در نمایشگاه‌های توانمندی‌های استان در تبریز اظهار کرد: برای حضور فعالان اقتصادی در نمایشگاه اعتبار نمی‌دهیم. زیرا در این صورت می‌شود نمایشگاه دولتی و ادامه روال قبلی.

انتهای پیام/س

آمار صادرات متناسب با ظرفیت‌های استان کرمان نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار