امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد یاسوج و اداره‌کل استاندارد

دانشگاه آزاد یاسوج و اداره کل استاندارد استان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد یاسوج و اداره‌کل استاندارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، در همایش روز جهانی استاندارد با اقدامات اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: استاندار این استان با ۳۰ نیروی خود در حال خدمات‌رسانی به مردم است و ۷۰ درصد چارت این سازمان خالی است.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استاندارد علی‌رغم کمبود نیروی انسانی توانست در جشنواره شهید رجایی حائز رتبه شود که کسب این موفقیت بیانگر تلاش همه مجموعه استاندارد کهگیلویه و بویراحمد دارد.

او در ادامه با اشاره به اینکه از مجموع ۲۸ جایگاه جایگاه سی. ان. جی ۲۷ جایگاه در سطح کهگیلویه و بویراحمد استاندارد شدند گفت: تمام جایگاه‌های سیلندرپرکنی در استان نیز استانداردسازی شدند.

در ادامه همایش این همایش کرم جانی‌پور رئیس دانشگاه آزاد واحد یاسوج با تأکید بر تحقیق و پژوهش در همه حوزه‌ها از جمله استاندارد گفت: اگر در حوزه‌ای یک لحظه عقب بمانیم بازنده شده‌ایم و بدون تحقیق و پژوهش استاندارد امکان‌پذیر نیست.

او با بیان اینکه استاندارد باید از پایه علم و فناوری مدنظر باشد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از نهاد‌های مولود پس از انقلاب نقش اثرگذاری داشته و در زمینه تحقیق و پژوهش هم می‌تواند مثمرثمر باشد.

جانی‌پور با بیان اینکه تلاش دانشگاه آزاد بر استانداردسازی است، افزود:زمانی در دانشگاه‌ها به پایان‌نامه‌های دانشجویی توجهی نمی‌شد، اما این مهم در دستور کار دانشگاه است و به عنوان آزمایشگاه همکار استاندارد در کنار همه محققین و پژوهشگران هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد در پایان بیان کرد: برخی از تخلفات و جرائمی که رخ می‌دهد در نتیجه بی‌توجهی به استاندارد است و عدم رعایت استاندارد‌های لازم آسیب‌های فراوانی را به همراه دارد که با انجام کار تحقیقاتی و پژوهشی این آسیب‌ها به حداقل خواهد رسید.

در این نشست تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد یاسوج و اداره‌کل استاندارد جهت انجام کار‌های پژوهشی در حوزه استاندارد منعقد شد.

انتهای پیام/پ

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد یاسوج و اداره‌کل استاندارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.