تقدیر از اقدامات فرهنگی نیروی انتظامی در ماموریت اربعین

جانشین اطلاعات عملیات ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از اقدامات فرهنگی نیروی انتظامی در ماموریت اربعین تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سردار سرتیپ پاسدار سید مجید میراحمدی جانشین اطلاعات عملیات ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مرز شلمچه گفت : در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر توجه ویژه به بعد معنوی و فرهنگی اربعین بحمدالله نیروی انتظامی بعنوان سربازان ولایت اقدامات موثری را در این راستا انجام داده است .

او افزود : اربعين امسال اوج بصيرت و دلدادگی ميليون ها زائر و نمايش وحدت ميان جوامع اسلامی می باشد، قيام عاشورا و اربعين سرور و سالار شهيدان سبب ماندگاری اسلام ناب شده و امروز وظيفه مسلمانان در پاسداشت اين حماسه عظيم بسيار سنگين است.

جانشین اطلاعات عملیات ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ادامه به اقدامات فرهنگی موثر و صورت گرفته نیروی انتظامی برای زائران ایرانی و غیر ایرانی اشاره کرد و گفت : بار سنگین تامین امنیت بر عهده این نیروی خدوم می باشد.

سردار میراحمدی در پایان ادامه داد: اقدامات فرهنگی صورت گرفته توسط نیروی انتظامی بسيار ارزشمند و ماندگار است و این نیرو نشان داد که در نشر و ترويج اقدامات فرهنگی پيشگام است.

انتهای پیام/ د

تقدیر از اقدامات فرهنگی نیروی انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.