معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام خبر داد;

ضرورت مقابله با شکل گیری خرید و فروش اموال مسروقه

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام از ضرورت مقابله با شکل گیری بازارخرید و فروش اموال مسروقه در سطح استان خبر داد.

ضرورت مقابله با شکل گیری خرید و فروش اموال مسروقه

بخشنده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;  گفت: با افزایش آگاهی همشهریان می‌توانیم از شکل گیری بازار خرید و فروش اموال مسروقه جلوگیری کنیم.

او ادامه داد: یکی از عواملی که باعث ایجاد انگیزه برای سارقان می‌شود مالخران و خریداران اموال مسروقه می‌باشند و در صورتی که خریدی از سمت همشهریان صورت نگیرد، سارقان نیز به اهداف خود دست نخواهند یافت.

بخشنده مطرح کرد: نهاد‌های متولی مانند شهرداری، نیروی انتظامی و صنعت، معدن و تجارت باید نظارت دقیق بر صنف‌های مرتبط با این موضوع مانند دست فروشان و خریداران ضایعات و سمساری‌ها داشته باشند و از فعالیت غیر قانونی آن‌ها جلوگیری کنند.

او بیان کرد: خریداران و فروشندگان اموال مسروقه گاهی در قالب فروشندگان دوره گرد و ضایعاتی فعالیت می‌کنند و از این طریق اموال مسروقه را از استان خارج کرده و در استان‌های مجاور به فروش می‌رسانند و باید به شدت با آن‌ها مقابله شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام اظهار کرد: بیشتر سرقت‌ها در استان به صورت خرد و توسط معتادان صورت می‌گیرد و باند‌های حرفه‌ای و سازمان یافته سرقت در استان وجود ندارد.

انتهای پیام/ ن

مقابله با بازار خرید و فروش اموال مسروقه در ایلام

برچسب ها: دادگستری ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.