درگیری ۲ مدیرعامل بر سر جام!

۲ مدیرعامل باشگاه‌های لیگ برتری برای دریافت کاپ قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام سال ۹۷ دچار درگیری لفظی شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش دادگاه عالی ورزش CAS اعلام کرد که پرسپولیس برنده سوپرجام سال ۱۳۹۷ است و به همین دلیل پرسپولیسی‌ها قصد داشتند تا در دیدار با پیکان مراسم جشن قهرمانی خود را برگزار کنند، اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، هواداران پرسپولیس را در دیدار با پیکان محروم کرد تا این دیدار در ورزشگاه خالی برگزار شود.

با توجه به محرومیت هواداران تیم سرخپوش، مسئولان تیم پرسپولیس درصدد هستند تا در دیدار با ماشین سازی، کاپ سوپرجام را دریافت کنند. مدیران سرخ‌ها چندی پیش اعلام کردند که پیش از بازی با ماشین سازی، جشن خود را برگزار خواهند کرد، اما هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل ماشین سازی بیان کرد که این کار باید پس از مسابقه انجام شود، زیرا در هیچ جای دنیا، پیش از بازی جشن قهرمانی برگزار نخواهد شد.


بیشتر بخوانید: متن کامل حکم دادگاه CAS درباره پرونده سوپرجام


صحبت‌های نصیرزاده با واکنش تند انصاری فرد همراه بود و مدیرعامل سرخ‌ها در این باره بیان کرد: ما تشخیص می‌دهیم چه زمانی جشن سوپرجام بگیریم و کاپ سوپرجام برای پرسپولیس است و ارتباطی به ماشین سازی و نصیرزاده ندارد.

به هر حال سرخ‌ها با هماهنگی سازمان لیگ درصدد هستند تا کاپ سوپرجام را در دیدار با ماشین سازی دریافت کنند و باید دید این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر؟

پرسپولیس ابتدا در هفته هفتم میزبان پیکان است و سپس میهمان شاهین شهرداری بوشهر است و سپس در تهران با ماشین سازی دیدار می‌کند.


بیشتر بخوانید: انصاری فرد: هزینه دادگاه CAS را باشگاه استقلال پرداخت می کند/ از هر ۲ کاپ سوپر جام در حضور هوادارانمان رونمایی می‌کنیم/ به توافق با برانکو امید زیادی داریم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۲:۱۰ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
وقتی در ۴ سال ۷ تا جام آوردید با پرسپولیسی جماعت کری بخونید خوش باشید ۶ تایی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
سرخ ها اگر فکر داشتن که وضعشون این نمیشد.
کاپ بعد بازی تحویل داده میشه نه قبل بازی
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۱:۱۷ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
قهربانی خیالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
بی جام ها به یک اظهار وجود هم رازی هستن. فکر کردن همه جا مثل لیگ ایرانه قهر کنن جام بهشون بدن رفته cas
Netherlands
علی محرابی
۰۸:۵۹ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
هوشنگ بیخیال. یه وقت دیدی مستقیم فرستادنت لیگ یک
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب
۰۶:۵۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
ببینیدپیروزی به چه روزی افتاده که بر سر یک جام خودشون رو میکشن.انصاری فرد میدونه امسال جام نمیارن واسه اون خودش رو میکشه که با این جام الکی بگه امسال ما جام آوردیم.بدبختا دلم به خالشون میسوزه .ببینید جام آسیا بیارن چز کار میکنن.هر جامی جام نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
دلت به حال تیم خودتون بسوزه که از روی حسادت نمیدونی چی مینویسی درضمن چهار جانبه امجدیه لیگ قهرمانان آسیا نیست در آخرم تیمتون چندمه که پرسپولیس امسال جام نمیاره ولی تیم شما میاره؟ نرید دسته یک
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۶:۴۹ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
خوبه عمدیگرونزدن .آخه مدشده وای به حال بازیکن وقتی مدی ااعصاب ندارن