مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: جام را از قبل گرفته بودیم و انشاالله در یک بازی خانگی از هر ۲ کاپ سوپر جام هم سال ۹۷ و هم سال ۹۸ در حضور هوادارانمان رونمایی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن انصاری فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص رای دادگاه  CAS درباره پرونده سوپر جام سال ۹۷ اظهار داشت: در مراسم ختم مرحوم جعفر کاشانی حضور داشتیم که این خبر به دست ما رسید و دادگاه CAS پس از چندین جلسه‌ای که به خاطر شکایت باشگاه استقلال در خصوص پرونده سوپر جام کرده بود انجام داد و امروز تایید کرد که این جام برای پرسپولیس است.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس قهرمان سوپرجام سال ۹۷ شد


او افزود: جام را از قبل گرفته بودیم و انشاالله در یک بازی خانگی از هر ۲ کاپ سوپر جام هم سال ۹۷ و هم سال ۹۸ در حضور هوادارانمان رونمایی می‌کنیم.

انصاری فرد بیان کرد: از هزینه دادگاه cas اطلاعی ندارم، اما باشگاه استقلال به دلیل اینکه شکایت کرده بود این مبلغ را پرداخت کرده است.

محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص توافق با برانکو بر سر پرداخت نشدن مطالباتش اظهار داشت: با مدیر برنامه‌های برانکو صحبت‌هایی انجام دادیم. ما و آن‌ها پیشنهاد هایمان را ارائه دادیم و قرار شد مدیر برنامه های برانکو با او مذاکره کند تا به تفاهم برسیم.

انصاری فرد در واکنش به این که گفته می‌شود برانکو پذیرفته از شکایتش صرف نظر کند گفت: ما به دنبال همین هستیم، زیرا نه جای کسی مانند برانکو که برای پرسپولیس زحمات زیادی کشید در فیفا است که بخواهد در مقابل پرسپولیس قرار بگیرد، نه ما می‌خواهیم به خاطر شکایت برانکو در فیفا پرونده داشته باشیم. تمامی این صحبت‌ها را با او مطرح کردیم و امیدواریم که بتوانیم در یک فضای دوستانه با او به توافق برسیم. صد در صد به توافق با برانکو امیدوارم و فکر می‌کنم اتفاقات خوبی می‌افتد. رقم توافق حاصل شده اما آن را رسانه ای نمی کنیم و به کمک بانکی در خارج از کشور این مبلغ به برانکو پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار