تسهیلات ۹ درصدی برای احداث گلخانه

استاندار اصفهان گفت:برای احداث گلخانه‌هایی که برای مردم سودآور باشد تسهیلات ۹ درصد بدون هیچ محدودیتی پرداخت می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان شامگاه پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خوانسار با بیان اینکه مسؤولان خادم مردم هستند، اظهار کرد: مفهوم خدمت‌گزاری در نظام جمهوری اسلامی با نظام سلطه متفاوت است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه برای اقتدار نظام باید تلاش کرد، افزود: با قدرت سپاه پاسداران نه تنها پهباد آمریکایی سرنگون شد بلکه پهباد جاسوسی آمریکا نیز در فضای مجازی تحت کنترل اطلاعات سپاه پاسداران درآمد که صمیمانه قدردانی می‌کنم.

رضایی گفت: اگر آمریکا زمانی کشور به کشور دنبال تحریم ایران بود امروز شرکت به شرکت در فکر تحریم است، اما با وجود تحریم‌ها شاهد اقتدار و توانمندی و صلابت نظام هستیم.

استاندار اصفهان اظهار کرد: دیروز در دیدار چهره به چهره با مردم بالغ بر ۸۰ درصد مراجعات مربوط به رفع موانع تولید و دریافت تسهیلات برای احداث واحد‌های صنعتی و شرکت‌های دانش بنیان بود که نشان دهنده ارتقای فرهنگی و اجتماعی مردم خوانسار است.

رضایی گفت: از ایجاد صنایع آلاینده در خوانسار جلوگیری می‌کنیم، برای احداث گلخانه‌هایی که برای مردم سودآور باشد تسهیلات ۹ درصد بدون هیچ محدودیتی پرداخت می‌شود.

او بیان کرد: مسؤولان در کارگروه رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری جهت رفع مشکلات مربوطه اقدام کنند و به صورت هفتگی گزارش عملکرد ارائه کنند.

رضایی با اشاره به دیدارش با جانبازان ۷۰ درصد، گفت: این جانبازان با وجود تحمل ۳۹ سال نشستن روی ویلچر، اما تنها مطالبه آن‌ها اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی است، این سخن تکان دهنده است.

استاندار اصفهان گفت: مطالعات اجرای فاضلاب شهر خوانسار به دلیل اهمیت آن سال ۶۰ که فرماندار این شهرستان بودم تهیه کردم، اما ۳۸ سال معوق مانده است.

عباس رضایی استاندار اصفهان دیروز در سفر یک روزه به شهرستان خوانسار با مردم این شهرستان برای بررسی مشکلات آن‌ها دیدار چهره به چهره داشت و درخواست سرمایه‌گذاران و مردم را طی تماس با مدیران استان پیگیر شد.

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای اداری شهرستان خوانسار

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار