قیمت نجومی مهاجم مد نظر سرخ پوشان

تیم لیگ برتری برای تقویت خط حمله خود که تا به ابنجا عملکرد ضعیفی داشته قصد دارد یک مهاجم جذب کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از نمایش‌های خارق العاده ارلینگ برات هالند مهاجم تیم فوتبال ردبول سالزبورگ، چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله بارسلونا، رئال مادرید و منچستر یونایتد به جذب این مهاجم نروژی علاقه نشان دادند.  

عملکرد فوق العاده هالند در این فصل باعث شد تا چند باشگاه بزرگ اروپایی برای جذب او علاقه مند شوند، اما باشگاه اتریشی برای انتقال مهاجم جوان خود به تیم دیگر، ۵۰ میلیون دلار در نظر گرفته است.


بیشتر بخوانید: منچستر یونایتد با ۱۰ مصدوم به مصاف لیورپول می‌رود


هالند در ۱۱ بازی این فصل که برای تیمش به میدان رفته، ۱۸ بار موفق به گلزنی شده تا آماری استثنایی از خود برجای بگذارد. عملکرد استثنایی هالند در رقابت‌های این فصل باعث شده تا باشگاه اتریشی برای انتقال او به تیم دیگری به کم‌تر از ۵۰ میلیون یورو قانع نباشد. همچنین ردبول سالزبورگ تمایلی به فروش هالند در نقل و انتقالات زمستانی ندارد و قصد دارد مهاجم گلزن خود را تا پایان فصل در ترکیب داشته باشد.  

مهاجم جوان ردبول سالزبورگ پسر ارلف اینگ هالند است که سابقه بازی در تیم های، چون ناتینگهام فارست، لیدز یونایتد و منچستر سیتی را در کارنامه دارد. البته هالند هوادار سرسخت تیم لیدز یونایتد است، زیرا در دورانی که پدرش برای این تیم بازی می‌کرد، در این شهر به دنیا آمد و به همین دلیل او علاقه خاصی به تیم شهر زادگاهش دارد.


بیشتر بخوانید: تیم لیگ برتری به دنبال جذب هافبک ملی پوش


مهاجم ۱۹ ساله ردبول سالزبورگ پیش از این به مدت ۱ فصل در تیم مولده نروژ و زیر نظر اوله گنار سولسشیر بازی کرده و در ۵۰ بازی که برای این تیم به میدان رفت موفق شد ۲۰ گل به ثمر برساند.

همکاری سولسشیر با هالند شانس منچستر یونایتد برای جذب این بازیکن را بالاتر می‌برد، اما شیاطین سرخ برای انتقال این بازیکن به اولدترافورد باید با باشگاه‌های متمولی، چون رئال مادرید، بارسلونا و منچستر سیتی به رقابت بپردازند.


بیشتر بخوانید: راه حل موفقیت «سولسشیر» از زبان بازیکن سابق منچستر یونایتد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار