منچستر یونایتد با ۱۰ مصدوم به مصاف لیورپول می‌رود

سرمربی منچستر یونایتد غیبت ۲ بازیکن کلیدی تیمش برابر لیورپول را تایید کرد تا تعداد غایبان این تیم به عدد ۱۰ برسد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پل پوگبا و داوید دخیا بازیکنان تیم فوتبال منچستر یونایتد به دلیل مصدومیت بازی حساس تیمشان برابر لیورپول را از دست دادند.

در چارچوب بازی‌های مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰، شب گذشته تیم ملی اسپانیا به مصاف سوئد رفت و در دقیقه ۶۰ این بازی داوید دخیا به دلیل مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد و کپا آریزابالاگا به جای او درون دروازه کاتالان‌ها ایستاد.


بیشتر بخوانید: حضور سرمربی ایتالیایی در تیم سرخپوش قطعی شد؟


پوگبا نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ ۴ بازی اخیر تیمش را از دست داده و در حال حاضر روند درمان خود را طی می‌کند، اما بعید به نظر می‌رسد که این هافبک فرانسوی به بازی برابر لیورپول برسد.

سولسشیر سرمربی منچستر یونایتد درباره مصدومیت دروازه بان اصلی تیمش گفت: هنوز میزان مصدومیت دخیا مشخص نیست، اما ارزیابی‌های لازم برای مصدومیت پوگبا پس از بازی با آرسنال انجام شد و خوشبختانه مصدومیت او جدی نیست و خیلی طولانی نخواهد بود، اما قطعا او را در بازی با لیورپول نداریم.

سولسشیر به دلیل نتایج ضعیف منچستر یونایتد در فصل جدید به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و زمزمه‌هایی مبنی بر برکناری او از شیاطین سرخ به گوش می‌رسد. در آستانه بازی حساس برابر لیورپول که با اقتدار صدرنشین لیگ برتر است، مصدومیت ۲ بازیکن کلیدی منچستر یونایتد ضربه شدیدی به مربی نروژی منچستر یونایتد زده و او باید از بازیکنان دیگری در این پست استفاده کند.


بیشتر بخوانید: پیش‌بینی پیرمرد اسکاتلندی درست از آب درآمد


منچستر یونایتد در بازی برابر لیورپول ۱۰ بازیکنش را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آنتونی مارسیال، جسی لینگارد و آرون ون بیساکا اشاره کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار