حضور سرمربی ایتالیایی در تیم سرخپوش قطعی شد؟

گفته می‌شود قرار است آلگری به عنوان سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ماه‌های اخیر تیم فوتبال منچستر یونایتد با هدایت اوله گونار سولسشر نتایج خوبی نگرفته اند و اخبار زیادی در مورد احتمال قطع همکاری شیاطین سرخ با او وجود دارد.

در صورت اخراج اوله گونار سولسشر، گفته می‌شود حضور مکس آلگری، سرمربی سابق و ۵۳ ساله یوونتوس روی نیمکت یونایتد قطعی است و نشریه دیلی میل امروز مدعی شد که آلگری قصد دارد در صورت پذیرش هدایت منچستریونایتد، از پاتریس اورا به عنوان دستیار خود در اولدترافورد استفاده کند.


بیشتر بخوانید: خبر خوش برای سرخپوشان


پاتریس اورا که از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ برای یونایتد بازی کرد و با این تیم فاتح انواع افتخارات نیز شد، از بازیکنان محبوب در اولدترافورد به شمار می‌آید و مکس آلگری علاقمند به همکاری با او است. اورا در اواخر دوران ورزشی خود در یوونتوس نیز بازی کرده و زیر نظر آلگری موفق به فتح سری آ و کوپا ایتالیا هم شد.

البته به جز منچستریونایتد، به نظر می‌رسد تاتنهام نیز بی میل نیست در صورت جدایی احتمالی مائوریتسیو پوچتینو با مکس آلگری همکاری کند، اما احتمال حضور این سرمربی موفق و پرافتخار ایتالیایی روی نیمکت یونایتد بیشتر از دیگر تیم‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار