تکمیل یک‌هزار و ۶۵۰ طرح نیمه تمام تولیدی و صنعتی در استان اصفهان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: نزدیک به یک‌هزار و ۶۵۰ طرح نیمه تمام تولیدی و صنعتی در استان اصفهان شناسایی شده که تا یک‌سال آینده تکمیل خواهند شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ایرج موفق مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته این یک‌هزار و ۶۵۰ طرح نیمه تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در استان اصفهان شناسایی شد که در صدد برنامه‌ریزی و ارائه تسهیلات برای تکمیل آن‌ها هستیم.

او بیان کرد: تکمیل این طرح‌های نیمه تمام بر اساس اولویت‌بندی صورت گرفته از طرح‌های با پیشرفت ۹۰ درصد به بالا آغاز شده و به طرح‌های با پیشرفت ۶۰ درصد خواهد رسید تا در نهایت شاهد بهره‌برداری هر چه زودتر آن‌ها و افزایش سهم اشتغال در استان اصفهان باشیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به ابلاغ شرایط پرداخت تسهیلات به واحد‌های صنعتی از سوی وزارت صمت تاکید کرد: در سفر وزیر به این استان قول مساعدی داده شد تا برای پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ و رونق تولید محدودیتی نداشته باشیم.

او در ادامه به موضوع بهره‌برداری از دریاچه نمک در استان‌های همجوار اشاره کرد و گفت: در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم سهم استان اصفهان از این دریاچه را زنده کنیم.

موفق با تاکید بر ساماندهی مجوز‌های بخش معدن در شهرستان آران‌وبیدگل اضافه کرد: مجوز‌های دریافت مصالح مورد نیاز جهت تکمیل طرح‌های عمرانی شهرداری‌های آران‌وبیدگل هم در حال عملیاتی شدن است.

دریاچه نمک آران‌وبیدگل به عنوان بزرگترین دریاچه نمک کشور در بین سه استان اصفهان، قم و سمنان واقع شده و ابعادی برابر ۵۵ کیلومتر در ۳۵ کیلومتر مربع دارد.

انتهای پیام/م

 

پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی وصنعتی نیمه تمام استان اصفهان

 

منبع:ایرنا

برچسب ها: وزارت صنعت ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.