امام جمعه سمنان:

مذاکره با آمریکا ذلت است/ با شیطان بزرگ مذاکره انجام نمی‌شود

آیت الله سیدمحمدشاهچراغی گفت: مذاکره با آمریکا ذلت است و رهبر معظم انقلاب فرمودند که به هیچ عنوان با شیطان بزرگ مذاکره انجام نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه هفته چهارم مهرماه ۹۸ در سمنان گفت: مذاکره با آمریکا ذلت است و رهبر معظم انقلاب فرمودند که به هیچ عنوان با شیطان بزرگ مذاکره انجام نمی‌شود.

او در ادامه تصریح کرد: باید به سپاه پاسداران به واسطه دستگیری جاسوسان و ضد انقلاب‌ها تبریک بگویم و افرادی که با زم و کانال آمدنیوز همکاری داشتند هرچه سریع‌تر شناساسی شوند تا ملت خادم و خائن‌ها را بشناسند.

آیت الله شاهچراغی گفت: دستگیری جاسوس روح الله زم بسیار کار ارزشمندی بود و با اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این ضدانقلاب به دام افتاد.

امام جمعه سمنان گفت: کانال آمد نیوز ازجمله سرویس‌هایی بود که از سوی بیگانگان تغذیه می‌شد لذا با دستگیری روح‌الله زم این شبکه دچار فروپاشی و انحلال شد که این خائنان به کشور باید مجازات شوند.

او افزود: خوشا به حال افرادی که با پای پیاده در اربعین حسینی امسال حضور دارند و جامانده‌های اربعین در سمنان فردا در مصلای بزرگ این شهر تجمع بزرگ خواهند و این تجمع حسینی و عاشورایی دشمن‌شکن خواهد بود.

امام جمعه سمنان ادامه داد: تلاش کنیم زبان، شکم و دامن‌ها را از فساد پاک نگه داریم و اگر این اصول رعایت شود جامعه اسلامی سرشار از مهر، انسانیت و پاکی می‌شود.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه ائمه اطهار (ع) کشتی نجات هستند و جوامع اسلامی و مسلمانان برای به صلابت رسیدن و قرار گرفتن در مسیر حق و حقیقت باید حسینی باشند گفت: اهل بیت (ع) پرچم تقوا هستند و امت‌ها برای عاقبت بخیری باید به فرامین امام حسین (ع) و یاران با وفایشان توجه داشته باشند.

انتهای پیام / ر

جزئیات خطبه‌های نماز جمعه هفته چهارم مهرماه ۹۸ سمنان

برچسب ها: نماز جمعه ، اربعین 98 ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.