فرهنگ سازی برای حفاظت از جنگل و مراتع بین کودکان

رئیس اداره جنگل داری و جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان بر فرهنگ سازی برای حفاظت از جنگل‌ها و درختان از سنین کودکی تاکید کرد.

امین وثوقیان رئیس اداره جنگل داری و جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به حفاظت از جنگل‌ها و درختان گفت: فرهنگ سازی و نهادینه کردن موضوع حفاظت از جنگل‌ها و درختان از سنین کودکی و از مهد‌های کودک تا سنین بالا می‌بایست آغاز گردد.

او با اشاره به زندگی دامداران در جنگل‌ها بیان داشت: موضوع توجه به جنگل‌ها با اقتصاد مردم ارتباط تنگاتنگ دارد چرا که اجرای طرح‌های مشاغل جایگزین برای دامداران و جنگل نشینان، تجمیع روستا‌ها و منازل پراکنده و انتقال به پایین دست، توجه ارگان‌ها و کاهش اجرای پروژه‌های عمرانی آسیب رسان در جنگل‌ها و هماهنگی و همکاری با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان در این خصوص بسیار حائز اهمیت است.

وثوقیان  در خصوص برنامه رسیزی برای حفاظت از جنگل‌ها و مراتع تصریح کرد: آگاه سازی کلیه مسئولان بعنوان برنامه ریزان پروژه‌های اجرایی  در حفاظت از جنگل ها، درختان و مراتع بسیار اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/م

 حفاظت از جنگل و مراتع در خوزستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.