گذشت ۸ ماه از سفر نوبخت به خراسان جنوبی؛

اختصاص تنها ۸ درصد از اعتبار مصوب شده برای راه‌های خراسان جنوبی

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت:در سفر اسفندماه نوبخت به استان نیز مقرر شد ۳۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل جاده‌های استان اختصاص یابد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، افضلی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت:در سفر اسفندماه نوبخت به استان نیز مقرر شد ۳۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل جاده‌های استان اختصاص یابد که تاکنون ۱۰ میلیارد تومان به پیمانکاران محور نهبندان سربیشه پرداخت شده و ۲۰ میلیارد تومان دیگر نیز ابلاغ شده است.


او افزود: با پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکاران این مسیر، عملیات اجرایی در این محور مجدد جان تازه‌ای گرفته و هر چه زودتر شاهد تکمیل این محور و کاهش محسوس تصادفات باشیم.


نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت ایجاد زیرساخت‌های این محور به ویژه باند دوم محور مواصلاتی بین شهری سربیشه به نهبندان شاهد داغدار شدن خانواده‌ها و مردم منطقه نخواهیم بود که تحقق این امر می‌طلبد هر چه زودتر قطعاتی که پیمانکاران مشغول کارند به اتمام و مناقصه قطعه سه راهی چاهدراز تا مزار سید علی که در دست اقدام است، برگزار و باند دوم این مسیر اجرا شده تا شاهد تصادفات عدیده در این مسیر نباشیم.


رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مورد دوبانده شدن محور نهبندان به سربیشه از سال ۹۵ مکاتبه و مذاکرات متعدد و حتی تذکرات کتبی به وزیر راه و شهرسازی و طرح سوال از وزیر در سطح ملی و استانی انجام شده است و طول زیادی از مسیر هم به مناقصه رفته و پیمانکار آن مشخص شده است.


او ادامه داد: از طرفی حدود ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان نهبندان و سربیشه که فقط با یک روکش نازک آسفالت احداث شده‌اند نیاز به روکش آسفالت اصولی دارند و اکثرا به طور کامل از بین رفته‌اند که مردم این جاده‌ها را رها کرده و از راه‌های خاکی مجاور جاده احداثی رفت و آمد می‌کنند در صحن علنی مطرح شد.


انتهای پیام/ب


دوبانده کردن محور‌های خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار