مسلم‌خانی گفت: زائران برای بازگشت، مرز چذابه و خسروی را انتخاب کنند تا همکاران ما بتوانند خدمات را به خوبی ارائه دهند.

راهداری

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن مسلم‌خانی مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور بیان کرد: خوشبختانه امسال با برنامه‌ریزی خوبی که صورت گرفت، بخشی از زائرانی که به عتبات مشرف شدند، در حال بازگشت هستند و مشکل خاصی هم نیست.

او در ادامه اظهار کرد: حدود ١٢٠٠ دستگاه اتوبوس در خاک عراق مستقر بودند و از نقاط مختلفی همچون حسینیه بغداد به مرز خسروی، نجف و کربلا به مرز مهران و همچنین از کربلا و نجف به شلمچه و چذابه زائران عزیز را جابجا کردند.

مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور تصریح کرد: در داخل کشور در مرز‌های ٤ گانه اتوبوس‌های ما مستقر هستند و زائران را به پارکینگ و پایانه‌های مسافربری همراهی می‌کنند.

مسلم‌خانی با اشاره به نظارت بر اتوبوس‌ها، تاکید کرد: برای اتوبوس‌ها سقف ساعت مشخص شده است که بیشتر کار نکنند، ناظران ما در خاک عراق و مرز‌های ٤ گانه مستقر هستند و نظارت دقیق را انجام می‌دهند که هم استراحت داشته باشند و هم خدمات خوبی ارائه دهند.

او اضافه کرد: اگر موردی هم بود، بازرس و ناظران ما ورود و برخورد کردند، همچنین ماشین‌های ما با چراغ گردان در تمام مسیر مستقر هستند که در صورت مشاهده مشکل، وارد عمل می‌شوند.

مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های ستاد اربعین، ما با انبوه جمعیت مشکلی نداشتیم و همچنین کمبود اتوبوس در هیچ کدام از مرز‌ها مشاهده نمی‌شود.

مسلم‌خانی در پایان خاطرنشان کرد: مرز خسروی و چذابه خلوت شده است و از زائران خواستاریم که برای بازگشت این ٢ مرز را انتخاب کنند تا همکاران ما بتوانند خدمات ٢٤ ساعته را به خوبی ارائه دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دولت ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار