اجرای طرح ابرار در ۱۵ کیلومتر از راه‌های میاندوآب

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در قالب طرح ابرار ۱۵ کیلومتر از راه‌های میاندوآب در بخش‌های مختلف به صورت امانی کار می‌شود.

ارسلان شکری امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه راه آهن میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه گفت: تا امروز ۲۰ کیلومتر در شهرستان میاندوآب عملیات روکش آسفالت اجرا شده است و ادامه دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اجرای عملیات روکش محور روستای ملاشهاب الدین به صورت مشترک با بنیاد مسکن افزود: روکش محور سرچم در ادامه باروق با پنج میلیارد تومان در دست پیمان بوده و سه کیلومتر مانده در نزدیک کشاورز نیز اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه در قالب طرح ابرار نیز ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی میاندوآب در بخش‌های مختلف به صورت امانی کار می‌شود گفت: زیرسازی محور قپچاق و تپه صارمی نیز به صورت امانی انجام گرفته
شکری در ادامه به بازدید از راه ارتباطی ایستگاه راه آهن اشاره و تصریح کرد: در این بازدید تصمیم گیری شد تا از خروجی کوی رابری به سمت ایستگاه راه آهن، برآورد شده و با مشخصات راه اصلی از طریق اعتبارات سازمان راهداری و سازمان برنامه و بودجه استان تعریض و تردد تسهیل شود.
 
 
در حال تکمیل
برچسب ها: حمل و نقل ، راه آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.