نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی؛

مطالعه و احداث راه‌آهن اورمیه-تبریز در جدول ١٩ قانون بودجه سال ٩٨ قرار گرفت

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:مطالعه و احداث راه‌آهن اورمیه-تبریز در جدول ١٩ قانون بودجه سال ٩٨ قرار گرفت.

مطالعه و احداث راه‌آهن اورمیه-تبریز در جدول ١٩ قانون بودجه سال ٩٨ قرار گرفتهادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، افزود:بالاخره پس از کش و قوس فراوان و علیرغم مخالفت‌های برخی از مسوولین با تلاش‌های شبانه روزی، قطار اورمیه به تبریز کد اجرایی گرفت.

وی افزود:پس از اخذ مجوز کمسیون ماده ۲۳، طرح به جدول ۲۰ بودجه ۹۷ وارد شد و مطالعات امکان سنجی آغاز شد و خوشبختانه مطالعات امکان سنجی مصوب شد و توسط وزیر محترم راه مجددا به سازمان برنامه و بودجه معرفی شد.

بهادری گفت:پس از پیگیری‌های مکرر در کمسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ و تعیین اولیه سرمایه گذار بالاخره طرح به جدول ۱۹ یعنی پروژه‌های مشارکتی افزوده شد و کد اجرایی گرفت.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی  بیان کرد:ان شا ا.. به زودی مردم اورمیه و تبریز شاهد آغاز مطالعات فاز ۱ و ۲ و شروع اجرای این پروژه عظیم باشند و در راستای اتصال ریلی اورمیه به مرکز کشور از یک سو و به دریای مدیترانه از سوی دیگر قدم‌های بزرگ آغاز شود.
 
انتهای پیام/م
 

 احداث راه‌آهن اورمیه-تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.