سردار بوکان مغلوب شهرداری بم شد

دیدار تیم‌های فوتبال سردار بوکان و شهرداری بم، با نتیجه ۴ بر ۳ به سود شهرداری بم به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، دیدار تیم‌های سردار بوکان و شهرداری بم از هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور،با نتیجه ۴ بر ۳ به سود شهرداری بم به پایان رسید.گل‌های سردار را علی رضا صبوری و حسین مختاری (گل به خودی) به ثمر رساند.

خبات آهنگری مدیر اجرایی تیم سردار بوکان در مورد این بازی به  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: تا دقیقه ۳۰ این بازی، تیم سردار چهار گل دریافت کرد و بعد از این علیرغم سعی بسیار بازیکنان سردار برای جبران و ثمر رساندن سه گل، سردار از تساوی باز ماند که امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.

این بازی در ورزشگاه شهرداری بم برگزار گردید؛ با این نتیجه سردار بوکان با ۲۰ امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی این رقابت‌ها قرار دارد.

در این بازی محمد فرامرزی، امین هاشمی، محمد ملایی، شهریار شیروند، محمدرضا حقانی، سامان نورمحمدی، مصطفی کریمی، حسین حمیدی، علیرضا صبوری، امین انصاری و موسی شهبازی برای تیم فوتبال سردار بوکان به میدان رفتند.

تیم سردار بوکان که چهارمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته دوم تجربه می‌کند و در گروه الف. این رقابت‌ها با تیم‌های راه آهن تهران، داماش گیلان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم، ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش هم گروه است.
 
انتهای پیام/م

باخت تیم سردار بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.