رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد؛

ترافیک سنگین در تونل‌های راه کربلا و آزادی ایلام

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: ترافیک بازگشت زائران اربعین در محدوده تونل آزادی در مسیر ایلام - سرابله و تونل‌های راه کربلا و اربعین در مسیر ایلام - مهران سنگین است.

ترافیک سنگین در تونل‌های راه کربلا و آزادی ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه ترافیک در تمامی مسیر‌های ارتباطی ایلام پرحجم، اما روان است، افزود: بدلیل شدت گرفتن موج بازگشت زائران از مرز مهران تردد در ورودی تونل‌ها به کندی صورت می‌گیرد.

او یادآور شد: تردد در مسیر ایلام - مهران و مهران - ملکشاهی همچنان یک طرفه است، اما به احتمال زیاد فردا (یکشنبه ۲۸ ام مهرماه) در صورت کاهش بار ترافیکی محدودیت تردد در این مسیر لغو شده و به حالت اولیه باز می‌گردد.

سرهنگ همتی زاده یادآور شد: سایر مسیر‌ها در نقاط مختلف تردد زائران ۲ طرفه است و رانندگان می‌توانند برای بازگشت به سمت اندیمشک از مسیر دهلران و بازگشت به کرمانشاه از مسیر ایوان به اسلام‌آباد و سرابله تردد کنند که منجر به کاهش حجم ترافیک مسیر حمیل خواهد شد.

او ادامه داد: خودرو‌های ون تا چهارم آبان ماه و خودرو‌های سنگین تا هفتم آبان ماه بجز خودرو‌های حامل سوخت، مواد فاسد شدنی و تجهیزات مواکب از تردد در مسیر‌های منتهی به مهران خودداری کنند.

سرهنگ همتی زاده بیان کرد: این محدودیت‌ها تا زمان کاهش حجم ترافیک در این مسیر‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/ د

ترافیک در تونل راه کربلا و آزادی

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.