فرمانده انتظامی استان ایلام :

تقدیر مسئولان کشوری از تلاش پلیس در برگزاری مراسم اربعین

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تقدیر مسئولان کشوری از تلاش نیروی انتظامی در برگزاری مراسم اربعین برگ زرینی در کارنامه پلیس است.

تقدیر مسئولان کشوری از تلاش پلیس در برگزاری مراسم اربعینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در نشست قرارگاه اربعین گفت: مسائل امنیتی در کنگره عظیم اربعین برای نیروی انتظامی مهم و مورد تاکید مستمر مسئولان کشوری است.

او افزود:تقدیر مسئولان کشوری از تلاش‌های نیروی انتظامی در مراسم بزرگ اربعین برگ زرینی در کارنامه پلیس است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با همکاری نزدیک و تنگاتنگ اعضاء شورای تامین، ارتش جمهوری اسلامی و مرزبانی با پلیس تا به این لحظه هیچگونه مشکلات امنیتی نداشتیم.

سردار یاری با تسلیت و تعزیت اربعین حسینی به ملت اسلامی ایران اضافه کرد: ما مصمم هستیم با تشدید اقدامات امنیتی، مراقبتی و کنترلی از حوادث پیشگیری و امنیت بی مثال موجود را حفظ کنیم.

او با اشاره به وضعیت خدمات رسانی به زائران در استان ایلام و مرز مهران بیان کرد: در چند روز گذشته خیزش بسیار خوب مسئولان و مردم در راستای پذیرایی، اسکان و انتقال زائران در استان ایلام قابل تحسین و تقدیر است.

سردار یاری در پایان با اشاره به وضعیت راه‌ها در استان عنوان کرد: با تدبیر همکارانمان در مجموعه راه و راهور و سایر سازمان‌های خدمات رسان هیچگونه مشکلات جدی ترافیکی در مسیر مهران به ایلام و سایر راه‌های مواصلاتی نداشتیم و باید تا پایان تردد زائران این وضعیت را حفظ کنیم.

انتهای پیام/ د

تقدیر  از تلاش پلیس در مراسم اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.