دبیر خانه صنعت و معدن استان سمنان:

تفویض اختیار به استان‌هابرای توسعه اقتصادی مستمر باشد

عبدالحمید دربانیان گفت: تفویض اختیار از سوی دولت به مسئولان استانی برای توسعه اقتصادی و رفع مشکلات بخش صنعت مستمر باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عبدالحمید دربانیان دبیر خانه صنعت و معدن استان سمنان گفت: اختیار مسئولان به ویژه استانداران برای گره‌گشایی از مشکلات بخش صنعت چندان مورد توجه نیست و دولت اختیار‌های بیشتری را به مدیران استانی تفویض کند.

او افزود: رفع مشکلات اقتصادی در سمنان نیازمند پرهیز از کاغذبازی اداری و اختیار بیشتر مسئولان ارشد استان در مباحث بالادستی قانون است و با این راهبرد می‌توان برای توسعه روزافزون اقتصادی اقدام کرد.

دبیر خانه صنعت و معدن استان سمنان ادامه داد: مدت زمان یک‌ساله برای بازپرداخت تسهیلات رونق تولید چندان مورد توجه نیست و پیشنهاد می‌شود استاندار سمنان افزایش مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات را به مسئولان کشوری ارایه دهد.

دربانیان تصریح کرد: بانک‌های عامل استان سمنان در ارایه تسهیلات رونق تولید به بخش صنعت در یک‌سال گذشته خوش درخشیدند و اگر این تسهیلات نبود شاید مشکلات واحد‌های صنعتی دوچندان می‌شد.

او اضافه‌کرد: اکنون بسیاری از واحد‌های صنعتی استان سمنان در پرداخت دستمزد کارگران و تامین نقدینگی با مشکلاتی مواجه هستند که مسئولان هرچه سریع‌تر نسبت برای رفع مشکلات این واحد‌ها تلاش کنند.

دبیر خانه صنعت و معدن استان سمنان گفت: برای سرپا نگه داشتن بخش صنعت استان، با وجود فشار‌های خارجی، باید هم‌افزایی دولت و بخش خصوصی افزایش یابد و برای رفع مشکلات بیمه‌ای و مالیاتی واحد‌های صنعتی اقدام‌های بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/ح

تفویض اختیار به استان‌ها در رفع مشکلات صنایع مستمر باشد

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار