مدافع حرمی که امضای شهادتش را از حضرت زهرا(س) گرفت + عکس

فرزند شهید جعفری شهید مدافع حرم با اشاره به خصوصیات اخلاقی پدر شهیدش گفت: این شهید هنگامی‌که به شهادت رسید تأکید کرد که حاجت خود را از حضرت زهرا(س) گرفته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه جعفری در حاشیه مراسم بزرگداشت شهیدان جعفری اظهار داشت:شهید رسول جعفری از خادمان قرارگاه اربعین بود و تأکید داشت در دایره‌ای که امام حسین(ع) برای شیعیان مشخص کردند باقی بماند.

وی افزود: پدرم تأکید داشت اگر نمی‌تواند به کربلا برود باید به زائران حسینی خدمت کند و یکی از خادمین قرارگاه مردمی اربعین استان قم بود که با یکی از مدافعان حرم آشنا شده و به سوریه اعزام می‌شوند.

فرزند شهید رسول جعفری بیان کرد: این شهید والامقام علاقه شدیدی به حضرت سیدالشهدا(ع) و حضرت زهرا(ع) علاقه خاصی داشت و در مراسم هیئتی که در منزلمان برگزار می‌شد از هیچ کاری برای برگزاری مراسم روضه دریغ نمی‌کرد.

مدافع حرمی که امضای شهادتش را از حضرت زهرا(س) گرفت

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی پدر شهیدش گفت: این شهید سعی می‌کرد در همه کار‌ها به مراسم هیئتی که در منزلمان برگزار می‌شد کمک کند و هنگامی‌که به شهادت رسیدند تأکید کرد که حاجت خود را از حضرت زهرا (س) گرفته است.

فرزند شهید رسول جعفری خاطرنشان کرد: برادرم شهید مهدی جعفری در سن ۲۲ سالگی و پدرم در ۵۱ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شد و به آرزوی خود رسیدند.

شهیدان رسول و مهدی جعفری پدر و پسری هم‌رزم از لشکر فاطمیون بودند، مهدی سال ۱۳۹۴ در عملیات بصرالحریر آسمانی شد و از پدرش رسول سبقت گرفت.

رسول که از خادمان قرارگاه اربعین استان قم بود، پس از چندین بار اعزام به سوریه در اربعین سال ۱۳۹۶ در عملیات المیادین به پسر شهیدش ملحق شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: شهدا ، مدافع حرم ، خواندنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار