ایندیپندنت: برگزیت هنوز اجرا نشده شرکت‌های انگلیسی را فلج کرده است

ایندیپندنت از زیان رو به افزایش شرکت‌های انگلیسی از زمان برگزاری همه‌پرسی خروج از اتحادیه اروپا (برگزیت) خبر داد.

ایندیپندنت: برگزیت هنوز اجرا نشده شرکت‌های انگلیسی را فلج کرده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه ایندیپندنت، کارشناسان امور ورشکستگی در انگلیس اعلام کردند تعداد شرکت‌های این کشور که با مشکلات جدی مالی روبه‌رو شده‌اند با ۴۰ درصد افزایش از زمان برگزاری همه‌پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برگزیت) به ۴۸۹ هزار شرکت رسیده است.

روزنامه ایندیپندنت چاپ انگلیس نوشت: شرکت بگبیس تراینور Begbies Traynor بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات شغلی در انگلیس اعلام کرد شرکت‌های فعال در زمینه خرده فروشی، املاک، مستغلات و ساخت‌وساز متحمل بیشترین میزان خسارت شده‌اند.

تعدادی از گروه‌های تجاری، بلاتکلیفی درباره واقعیت‌های تجارت پس از برگزیت را یکی از موضوعات مهم عنوان کرده‌اند. با وجود اینکه اکنون توافق بدست آمده است، هنوز شکلی که برگزیت خواهد داشت و نیز نحوه تاثیرگذاری آن بر شرکت‌ها مشخص نیست.

شرکت‌هایی که فعالیت آن‌ها در خصوص املاک و مستغلات است برای بدست آوردن نقدینگی که برای تامین مالی فعالیت‌هایشان نیاز است، مشکل دارند.

عصر دیروز پارلمان انگلیس برخلاف نظر دولت بوریس جانسون متممی را تصویب کرد که دولت را ملزم می‌کند برای تمدید مهلت خروج با اتحادیه اروپا مذاکره کند. به این ترتیب علی‌رغم تلاش جانسون، انگلیس نمی‌تواند در موعد مقرر از اتحادیه اروپا خارج شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار