#تهران_ما موضوع ممنوعیت فعالیت تاکسی های پلاک شهرستان در تاکسی های اینترنتی را پیگیری کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش تهران ما باشگاه خبرنگاران جوان درخواست پیگیری فعالیت تاکسی های پلاک شهرستان در تاکسی های اینترنتی را داشت.

این شهروند در پیامک خود گفت: این همه هزینه برای کنترل آلودگی هوا در پایتخت می‌شود و در مقابل شرکت های تاکسی های اینترنتی رانندگان را با پلاک شهرستان جذب می کنند، بی زحمت مسئولان پیگیری کنند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران پاسخ داد؛

علیرضا قنادان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فعالیت تاکسی‌های پلاک شهرستان در شرکت‌های تاکسی‌های اینترنتی گفت: طبق دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور باید فعالیت تاکسی‌های اینترنتی با محل فعالیت آن هم‌خوانی داشته باشد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران افزود: همان‌گونه که خودروهای پلاک تهران نمی‌تواند در شهر‌های دیگر در شرکت‌های تاکسی های اینترنتی فعالیت کنند از این رو ماشین‌های پلاک شهرستان نیز نمی‌توانند در پایتخت و در شرکت‌های تاکسی‌های اینترنتی مشغول به فعالیت شوند.

او با اشاره به چالش‌های ایجاد شده با فعالیت تاکسی‌های اینترنتی پلاک شهرستان در تهران گفت: یکی از علل ممنوعیت فعالیت تاکسی‌های اینترنتی پلاک شهرستان در تهران این  است که موجب مهاجرت و تشدید پدیده ماشین خوابی می‌شود.

قنادان ادامه داد: آنچه امروز بر اساس دستورالعمل فعالیت تاکسی‌های اینترنتی مد نظر است این است که فعالیت تاکسی‌های پلاک شهرستان در تهران متوقف شود و سامانه نظارتی وزارت کشور نیز به دنبال تحقق این هدف است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که شهروندان اگر شاهد فعالیت تاکسی‌های پلاک شهرستان در ناوگان تاکسی‌های اینترنتی بودند مراتب را چگونه گزارش کنند، گفت: اگر شهروندان شاهد فعالیت تاکسی‌های پلاک شهرستان در ناوگان تاکسی‌های اینترنتی بودند مراتب را به واحد‌های تاکسیرانی گزارش کنند تا ما موضوع را در اتحادیه با حضور نماینده شرکت‌ها مطرح و پیگیری کنیم.

او تصریح کرد: طبق دستورالعمل فعالیت تاکسی‌های اینترنتی، وزارت کشور موظف است ظرف مدت ۶ ماه اطلاعات تاکسی های مشغول در ناوگان شرکت‌های اینترنتی را در سامانه جامع نظارتی ثبت کند، از همین  رو با نهایی شدن این سامانه دیگر تاکسی‌های پلاک شهرستان امکان فعالیت در تهران را ندارند.

قنادان تاکید کرد: از مردم می‌خواهم کمی صبر کنند تا سامانه جامع اطلاعات شرکت‌های تاکسی‌های اینترنتی به طور کامل اطلاعات را بارگذاری کند.

انتهای پیام/

تاکسی های پلاک تهران در شهرستان نمی توانند کار کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار