تسریع خروج نظامیان آمریکایی از سوریه

آمریکا به خروج نظامیان خود از خاک سوریه سرعت بخشید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، آمریکا خروج نظامیان خود از خاک سوریه را تسریع کرد.

بر این اساس، در چند روز گذشته نیروهای آمریکایی در شمال سوریه چندین پایگاه خود را تخلیه کردند تا ترکیه با دست بازتری به این مناطق حمله کند.

نیروهای آمریکایی همچنین از طریق خاک سوریه به عراق منتقل می شوند. برخی منابع خبری همچنین از جابه جایی همسران تروریست های داعشی توسط آمریکا خبر می دهند. آمریکا زنان داعشی را از سوریه به عراق منتقل کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۲۷ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
چون ترامپ تاجرمسلک است بنابراین سیاسیون منطقه خوشحال از عقب نشینی ارتش سنتکام آمریکا از خاک سوریه و چاههای نفت و گاز سوریه نباشند هرگز و کلا و حاشا..... گاهی استاد شطرنج یک یا دو حرکت را بظاهر در بازی مهره از دست میدهد و نشان میدهد که امتیاز مهره را از دست داده ولی این استاد بظاهر بازنده به حرکت سوم فکر میکند که بازی را آچمز و یا کیش مات کند عقلای سیاسی در جهان سیاست و صحنه شطرنج جهان به حرکت های تند و آنی ترامپ نباید زیاد فکر کنند بلکه باید به آنچه که بعد از تبعات این حرکات برایش برنامه ریزی شده فکر اساسی کنند و راه چاره پیدا کنند.......تا چاههای نفت و گاز در کل منطقه خاورمیانه و غرب آسیا در استیلای ارتش سنتکام ایالات متحده آمریکاست این یک خوش خیالی وهم و اوهام محض است که سیاسیون جهان بین الملل فکر کنند که آمریکا منطقه را برای همیشه ترک خواهد کرد ایالات متحده آمریکا تریلیونها دلار خرج و مخارج نکرده که بیاید بر چاهها مسلط شود و ناگهان منطقه را به حال خود رها کند....
آخرین اخبار