تشکیل ستاد بحران شهرداری زرند

شهردار زرند گفت: به دلیل همکاری و تعامل با سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط و ایجاد شرایط ایمن و مناسب برای شهروندان ستاد بحران تشکیل شده است.

تشکیل ستاد بحران شهرداری زرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا مهدلو شهردار زرند گفت: هدف از تشکیل ستاد مدیریت بحران شهرداری حفظ آمادگی و افزایش توان آن و دستگاه‌های اجرایی شهر در هنگام وقوع بحران است.

مهدلو با بیان اینکه شهرداری به عنوان مدیریت شهری باید در تمام بخش‌ها آمادگی خود را حفظ کند، عنوان کرد: هر چند سال گذشته سال پربارشی نبود، اما در بارندگی‌ها به دلیل تمهیداتی که شهرداری زرند از قبل اندیشیده بود، توانست کارنامه موفقی از خود به جا بگذارد.

شهردار زرند از تشکیل کمیته‌هایی در خصوص مدیریت بحران خبر داد و گفت: با توجه به فعالیت‌های انجام شده شهرداری نشان داده است که همواره در زمینه کنترل بحران حضور فعال داشته و از هیچ تلاشی در این زمینه کوتاهی نکرده است.

مهدلو بارش‌های سیل‌آسای روز‌های ابتدایی سال را هشدار جدی برای دستگاه‌های اجرایی و مردم و ضرورت حفظ آمادگی در مواقع بحران دانست و افزود: مرکز شهر زرند بیشترین مشکل در زمان بارندگی‌ها را دارد و باید در این راستا گام‌های اساسی برداشته شود.

او با بیان اینکه زرند یکی از دو شهر سیل‌گیر و بحرانی استان است، تصریح کرد: با توجه به شیب این شهرستان به سمت مرکز در زمان‌های بحرانی ممکن است ادارات و نهاد‌های مهم شهرستان دچار مشکل شود.

شهردار زرند از شناسائی ۱۵ معبر بحرانی و حفر بیش از ۱۰ چاه جذبی دیگر در شهر زرند خبر داد و گفت: امیدواریم با همکاری نهاد‌های مرتبط شاهد کاهش حوادث در زمان‌ای بحرانی باشیم.

انتهای پیام/س

شهرداری به عنوان مدیریت شهری باید در تمام بخش‌ها آمادگی خود را حفظ کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار