معاون استاندار و فرماندار ویژه جهرم منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر کشور، مهدی شفیعیان به‌عنوان معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان جهرم منصوب شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه جهرم منصوب شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، طی حکمی از سوی وزیر کشور، مهدی شفیعیان به‌عنوان معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان جهرم منصوب شد.

در کارنامه شفیعیان معاون امور هماهنگی عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم و بخشداری مرکزی خنج، کردیان و سیمکان دیده می‌شود.

بیست و یکمین فرماندار ویژه جهرم، متولد ۱۳۶۰ در جهرم و دارای مدرک کارشناس ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه تهران است.

روابط عمومی فرمانداری ویژه جهرم اعلام کرد آیین معارفه فرماندار ویژه جهرم چهارشنبه ۹۸/۸/۱ ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار می‌شود.

پیش از این علیرضا صحرائیان به مدت ۴ سال و یک ماه سکانداری فرمانداری ویژه شهرستان جهرم را بر عهده داشت که در خرداد ماه ۱۳۹۸ استعفا داد و در این مدت شفیعیان سرپرستی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم را عهده‌دار بود.
انتهای پیام/م

معرفی فرماندار ویژه جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۵۳ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
به امید روزی که شهرستان جهرم هم مانند شهرستان بزرگ فسا شود و مانند این شهرستان دارای پیشرفت هایی شود چون واقعا در استان فارس شهرستان فسا جزو یکی از شهرستان های بزرگ و پیشرفته است شهرستان فسا در تمامی حوزه ها پیشرفت های بسیاری داشته است حوزه های فرهنگی هنری علمی عمرانی پزشکی تا جایی که این شهرستان قابلیت استان شدن رو دارد واقعا امیدوارم مسئولین شهرستان جهرم هم مثل مسئولین شهرستان بزرگ فسا دلسوز باشند و تلاش و همت زیادی در پیشرفت و توسعه این شهر کنند.
آخرین اخبار