راشد الغنوشی خطاب به وزیر خارجه بحرین: تونس را رها کن و به امور کشور خودت بپرداز

رئیس جنبش النهضه تونس، وزیر خارجه بحرین را به تلاش برای کوچک شمردن روند دموکراسی در تونس متهم کرد و از او خواست به مسائل کشورش بپردازد.

راشد الغنوشی خطاب به وزیر خارجه بحرین: تونس را رها کن و به امور کشور خودت بپردازبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه القدس العربی، «راشد الغنوشی» رئیس جنبش اسلامی النهضه تونس با انتقاد از سخنان وزیر خارجه بحرین که در آن قطر را به مداخله در امور داخلی تونس متهم کرده بود، از او خواست به امور کشور خویش بپردازد و تونس را به مردمش بسپارد.

راشد الغنوشی با انتقاد از سخنان اخیر شیخ «خالد بن احمد آل خلیفه» مبنی بر متهم کردن قطر به مداخله در امور داخلی تونس، از او خواست به مسائل کشورش توجه و تونس را رها کند و به مردمش بسپارد.

شیخ خالد بن احمد ال خلیفه در کنفرانس مطبوعاتی گفته بود قطر با نقش آفرینی خود در بسیاری از امور نه فقط در یمن بلکه در لیبی، تونس، کشور‌های حاشیه خلیج فارس و در عراق مانع تراشی می‌کند. بخشی از اشاره‌های خلیفه به ادعای دخالت قطر در انتخابات پارلمانی اخیر در تونس است که جنبش النهضه در آن پیروز شد.

الغنوشی در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه بحرین گفت: انتخابات تونس بازیچه کسی نیست و نتایج آن مانند آنچه که در اغلب کشور‌های عربی است، قابل پیش‌بینی و مشخص نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: بحرین ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار