گفت‌و‌گوی خواندنی با فریبا نادری؛ مردم با نقش منفی من در «ستایش ۳» کنار آمده‌اند

فریبا نادری در خصوص بازخورد‌های مردمی نسبت به فصل سوم سریال تلویزیونی «ستایش» توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فریبا نادری بازیگر سریال تلویزیونی ستایش ۳، پیرامون بازخورد‌های مردمی نسبت به فصل سوم این سریال گفت: خوشبختانه طی آمار‌هایی که صدا و سیما ارائه داده و همچنین مشاهدات خودم فصل سوم این سریال مورد استقبال مردم واقع شده است.

وی در همین راستا ادامه داد: طی مدت گذشته و در برخورد مستقیم با مردم از رضایت آن‌ها نسبت به کلیت اثر و همچنین بازی خودم در آن خوشحالم، از نظر من این سریال تلاش گروهی مستعد است که حالا به ثمر نشسته است.

فریبا نادری: گفت‌و گوی خواندنی با فریبا نادری/ مردم با نقش منفی من در «ستایش ۳» کنار آمده اند

بازیگر سریال تلویزیونی «ستایش» در مورد ایفای دوباره نقشی منفی در این سریال و بازخورد مردم نسبت به آن اضافه کرد:  در مورد واکنش‌های مردمی نسبت به ستایش یک حرف‌های زیادی زدم و ترجیح می‌دهم دیگر راجع به آن حواشی صحبتی نکنم، اما همه می‌دانیم که آگاهی جامعه برای پذیرش آثار تلویزیونی نسبت به گذشته بسیار بالاتر رفته است.

وی در همین مورد تاکید کرد: شاید سال‌های پیش ایفای نقش منفی باعث برخورد و یا واکنش مخاطبان در محیطی واقعی می‌شد، اما امروزه مردم به راحتی با بازیگرانی که نقش‌های منفی هم بازی می‌کنند ارتباط برقرار کرده و دیگر ناراحتی از آن‌ها ندارند.

فریبا نادری: گفت‌و گوی خواندنی با فریبا نادری/ مردم با نقش منفی من در «ستایش ۳» کنار آمده اند

بازیگر سریال تلویزیونی "فاکتور هشت" درباره سایر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری افزود: به تازگی بازی در سریال تلویزیونی «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان را به پایان رسانده ام، این سریال سه فاز داشته که دو فاز آن توسط خردمندان کارگردانی شده و به احتمال زیاد آذر ماه راهی آنتن تلویزیون خواهد شد.

نادری پیرامون حضور دوباره خود در سینما خاطرنشان کرد: خود من به شخصه دوست دارم در سینما بازی کنم، اما فعلاً در کاری فعالیت ندارم، پیشنهاداتی از سینما داشته ام، اما هیچکدام به نوعی نبوده که بخواهم بازی در آن‌ها را قبول کنم.

منبع: میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۳:۴۳ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
سلام خانم نادری خیلی گل هستین به خدا، زیارتتون قبول ، همین که پشت صحنه آدم با عفت و با آبرویی هستین گویای همه چیز هست. نه مثل بعضی از بازیگرهای خودنما و بی عفت همه ی دین و دنیاشون فخر فروشی و در معرض دید قرار دادن نبایدهاست . هنرمند مخصوصا بازیگران چون بیشتر در معرض دیدن و شنیدن قرار میگیرند ( زیر ذره بین هستند) باید بیشتر مراقب رفتارشان در جامعه، مخصوصا در فضای مجازی که این روزها حرف اول میزند ، باشد. شماها الگوی ملت هستین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
بازیگر قابلیه خوب نقش منفی بازی میکنه دمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
من می فهمم که نقش بازی می کنید ولی وقتی زیبا بازی می شه باورم می شه و ناخودآگاه نسبت بهش حسم رو نشون می دم
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۷:۵۵ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
کربلا رفتن عالیه و سعادت میخواد ، اما این مساله که فریبا نادری یهو چطور عزیز دلتون شد خب دیگه نیاز به توضیح نداره ، خوبه که باورهای گوناگون رو در جامعه اگر به هم دیگه اسیب نزنن بپذیریم نه اینکه تا زمانی که مطابق میل ما رفتار نکردن بهشون حمله کنیم و زمانی که حرف ما رو زدن ستایششون کنیم و طرفشون رو بگیریم ...... هشتگ دموکراسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
سریال خیلی خوبی بود ولی کم کم از داستان اصلی دور شده و قتل دو انسان در این فیلم خیلی بی ارزش نشان داده شده و بیشتر به مسائل حاشیه ای پرداخته شد و کلا مسیر فیلم عوض شد. در فیلمی که با آن جدیت کلاهبرداری و قتل شروع شد جایی برای خواستگاری در هنگام مرگ وجود ندارد آن هم از نوع هندی ..............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
اما سلبریتی ها با زیارت کربلای تو کنار نیامدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
باریکلاه خانم نادری خیلی قشنگ سریال ستایش بازی کردین : راستی زیارت قبول انشاالله هرسال قسمت تون بشه بروید پابوس اقااباعبدلله