تعمیر ۴۳۴ واحد مسکونی تعمیری در دو استان لرستان و اصفهان

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان گفت:تعمیر ۴۳۴ واحد مسکونی تعمیری در دو استان لرستان و اصفهان تا پایان هفته دفاع مقدس به پایان رسید و به صاحبان تحویل داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سرهنگ احسان‌الله رضاپور رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان با اشاره به بازسازی مناطق سیل‌زده اظهار داشت: بازسازی واحد‌های مسکونی دو استان لرستان و اصفهان را به علت آسیب‌های وارده ناشی از سیل در سال جاری به عهده داشتیم.

او افزود: تعمیر ۴۳۴ واحد مسکونی تعمیری در دو استان تا پایان هفته دفاع مقدس به پایان رسید و به صاحبان تحویل داده شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان با بیان اینکه احداث تعدادی از واحد‌ها در دو استان تا پایان هفته بسیج به اتمام خواهد رسید، گفت: ۱۴۸ واحد احداثی وجود دارد که ۵۲ واحد در لرستان و ۹۶ واحد در اصفهان تا پایان هفته بسیج تحویل داده می‌شود.

او تصریح کرد: طبق برنامه، قرار بود ۷۵۰ واحد بازسازی در دو استان مذکور صورت گیرد، ولی با توجه به جلب رضایت مالکان و اعلام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مبنی بر احداثی نوع یک و تخریبی نوع یک و دو، بازسازی ۵۵۰ واحد تصویب شد.

رضاپور ادامه داد: بسیج سازندگی استان اصفهان به تعهدات خود در بازسازی، احداث و تعمیر واحدها، عمل می‌کند و آن‌ها را در اختیار مالکان قرار خواهد داد.

او خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد واحد‌ها (۴۳۴ واحد) نیاز به تعمیر و ۳۰ درصد واحد‌ها (۱۴۸ واحد) نیاز به احداث مجدد داشتند که در حال انجام هستند.

انتهای پیام/م

 

تحویل‌۱۴۸ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده ‌

منبع:تسنیم

برچسب ها: سیل ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.