مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران مطرح کرد؛

افزایش صادرات کالا‌های چرم ایرانی به کشور‌های خارجی

حسین زاده با اشاره به نمایشگاه صنعت چرم گفت: هدف از این نمایشگاه میزان صادرات کالا‌های چرم ایرانی به کشور‌های خارجی است تا بتوانیم نقش صنعت چرم در صادرات غیر نفتی را پررنگ‌تر کنیم.

افزایش صادرات کالاهای چرم ایرانی به کشورهای خارجیبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بهمن حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته گفت: این نمایشگاه در ۱۴ هزار متر مربع برپا شده است و چهار سالن نمایشگاه میزبان غرفه‌های مرتبط با ششمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته است.

او به برگزاری همزمان این نمایشگاه با روز ملی صادرات اشاره کرد و گفت: فضای مناسبی در این رویداد در اختیار تولید کنندگان داخلی کیف، کفش و چرم قرار گرفته تا بتوانند میزان صادرات کالا‌های خود به کشور‌های خارجی را افزایش دهند و بتوانند نقش صنعت چرم در صادرات غیر نفتی را پررنگ‌تر کنند.


بیشتر بخوانید: نمایشگاه‌ها محلی برای ارتباط صنعت و دانشگاه خواهد بود


حسین زاده در ادامه با اشاره به درخشش فعالان این حوزه در نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت چرم و کفش در روسیه که شهریورماه برگزار شد، اظهار کرد: حضور در نمایشگاه‌های خارجی این چنین فرصت ویژه‌ای برای فعالان صنعت چرم کشور را فراهم می‌کند تا حجم صادرات این صنعت را افزایش دهند.

انتهای پیام/

حضور۱۶۴ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی کیف، کفش چرم

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار