تصویب ۱۱۰ طرح با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در گیلانغرب

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار گیلانغرب گفت : ۱۱۰ طرح با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و ۱۱۰ فرصت شغلی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان به تصویب رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حمیدرضا بابایی معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار گیلانغرب گفت : این طرح‌ها در بخش‌های خوداشتغالی مددجویان زیرپوشش نهاد‌های حمایتی در زمینه های‌کشاورزی، دامپروری و صنایع چوب است.

او گفت : تاکنون ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات روستایی و عشایری و همچنین مناطق زلزله زده و اعتبارات دستگاه‌های حمایتی برای ایجادسه هزار و ۴۱۵ طرح با اشتغالزایی چهار هزار و هفت تن در بانک‌های عامل مصوب و یا پرداخت شده است.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار گیلانغرب گفت: این طرح‌ها در بخش‌های کشاورزی، صنعت، خدمات، صنایع دستی، عشایری و سایر زیر بخش‌ها است.

بابایی افزود: در راستای تحقق شعار رونق تولید آن دسته از کارگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی که در جهت ایجاد اشتغال و تولید کالا‌های موردنیاز جامعه اقدام کنند، ضمن حمایت لازم از تسهیلات قرض الحسنه چهار درصد از محل اعتبارات اشتغال پایدار مناطق روستایی و همچنین اعتبارات مناطق زلزله زده بدون محدودیت سقف اعتبار برخوردار می‌شوند.

 

 

انتهای پیام/د

اجرا طرح‌ها در بخش‌های خوداشتغالی مددجویان زیرپوشش

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار