بازگشت بیش از ۱۲۰ هزار زائر اربعین حسینی (ع) از طریق مرز خسروی

فرماندار قصرشیرین گفت : بیش از ۱۲۰ هزار زائر اربعین حسینی (ع) در چند روز گذشته که از طریق مرز خسروی عازم عراق شده‌بودند از طریق این مرز به کشور بازگشتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : در مجموع از ۱۵ مهرماه تاکنون ۱۶۰ هزار زائر اربعین حسینی از مرز رسمی خسروی برای حضور در پیاده روی بزرگ اربعین عازم عراق شدند که ۹۰ درصد این زائران از طریق این مرز رسمی به کشور بازگشتند.

او گفت : برخی موکب‌ها در مرز خسروی جمع آوری شده، ولی برخی دیگر از موکب‌ها تا پایان بازگشت کامل زوار در مسیر به آن‌ها خدمات رسانی می‌کنند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: امسال مرز خسروی برای نخستین سال به روی زائران اربعین حسینی بازگشایی شد که باتلاش همه دستگاه‌ها و مسئولان پای کار و ستاد اربعین و همکاری خوب مردم و موکب‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان و همه دست اندرکاران، شاهد خدمات رسانی خوبی به زائران در مرز خسروی بودیم.

تاتار گفت: روند بازگشت زائران ادامه دارد، ولی فروکش کرده و به طوری که از صبح امروز شاهد بازگشت ۶۰۰ تن از زائران از مرز خسروی بودیم و این در حالی است که از صبح امروز ۴۰ تن از زائران از این مرز عازم کربلای معلا و عتبات عالیات شده اند.

او افزود: بازگشت زائران از مرز خسروی شبانه روزی است، ولی ساعت عزیمت زائران به عراق از هفت صبح تا ۱۶ عصر است.

او افزود: هم اکنون ۵۸ گیت گذرنامه در مرز خسروی فعال است و نیرو‌های نظامی و امنیتی و مرزبانی نیز پای کار هستند.

 

 

انتهای پیام/د

۱۶۰ هزار زائر اربعین حسینی از مرز رسمی خسروی عازم عراق شدند

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار