شهریاری: کسب مدال برنز در بازی‌های جهانی ساحلی دستاوردی ارزشمند است

رئیس کمیته فوتبال ساحلی ایران با اشاره به کسب مدال برنز در بازی‌های جهانی ساحلی توسط ساحلی‌بازان گفت: کسب مقام سوم در بازی‌ها دستاوردی ارزشمند است.

شهریاری: کسب مقام سوم جهان در بازی‌های جهانی ساحلی دستاوردی ارزشمند استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، پریا شهریاری رئیس کمیته فوتبال ساحلی ایران در خصوص کسب مدال برنز بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی توسط ساحلی‌بازان ایران، گفت: این رقابت‌ها برای نخستین بار توسط آنوک برگزار شد که از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و افتخاری دیگر به کارنامه درخشان فوتبال ساحلی ایران افزوده شد.


بیشتر بخوانید: عملکرد تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سال ۹۷


‎وی ادامه داد: تیم‌های فوتبال ساحلی با آماده‌سازی خوبی در این رقابت‌ها حاضر شدند و حتی تیم‌هایی که در ۲ الی سه سال گذشته نمایش خوبی نداشتند، در این مسابقات عملکردی فراتر از انتظار داشتند. ضمن اینکه تفاوت بزرگ این بازی‌ها با سایر مسابقات، صعود تنها یک تیم از هر گروه به مرحله بعدی بود که کار را برای همه تیم‌ها سخت کرده بود.

‎رئیس کمیته فوتبال ساحلی افزود: با وجود اینکه ۲ بازیکن اصلی تیم پیش از شروع بازی‌ها و کاپیتان تیم در حین بازی‌ها دچار مصدومیت شدند، اما دستیابی به مدال برنز این رویداد اتفاق بسیار خوبی بود و در واقع در این شرایط و با وجود سطح بالای مسابقات کسب مدال و روی سکو رفتن برای فوتبال ساحلی ایران در سطح جهان دستاوردی بسیار ارزشمند است.

‎وی تاکید کرد: هر سال افتخارات متعددی برای فوتبال ساحلی رقم خورده که دلیل آن حمایت فدراسیون و به طور ویژه رئیس فدراسیون، برنامه‌ریزی صحیح، عملکرد خوب جامعه ساحلی، باشگاه‌ها و مدیریت فنی خوب کادرفنی و بازیکنان غیور تیم بوده است. اینکه افتخارات دنباله‌دار است نشان از رویه صحیح است و پس از این همه سال ثابت شده که رسیدن تیم به افتخارات اتفاقی نیست.

‎شهریاری افزود: ۲ هفته دیگر جام بین قاره‌ای را در پیش داریم. امیدواریم در این مسابقات هم به جمع سه تیم برتر برسیم.

‎وی در پایان گفت: باید از رئیس کمیته ملی المپیک و کادر سرپرستی کاروان ایران در بازی‌ها تشکر ویژه‌ای داشته باشم که شرایط خوبی را برای تیم فوتبال ساحلی ایران در بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی فراهم کردند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار