اظهارات ساحلی بازان پس از کسب مقام سومی رقابت‌های المپیک ساحلی قطر

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در اولین دوره از رقابت‌های المپیک ساحلی به میزبانی کشور قطر موفق به کسب مدال برنز شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در نخستین دوره از برگزاری مسابقات المپیک ساحلی به میزبانی کشور قطر با پیروزی مقابل تیم ملی فوتبال ساحلی ایتالیا در دیدار رده بندی موفق به کسب مدال برنز شد.

عباس هاشم پور سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفـت: برای اولین بار بود که رقابتی با عنوان المپیک ساحلی برگزار می‌شد. در این رقابت‌ها ۱۶ تیم قدرتمند جهان با تمام قوا حضور داشتند و صعود از هر گروه به مرحله حذفی موضوعی دردسر ساز و مشکل بود چرا که تنها یک تیم قادر به صعود به مرحله حذفی بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: در دیدار برابر تیم ملی فوتبال ساحلی ایتالیا آغاز خوبی داشتیم و توانستیم این تیم را در ضربات پنالتی شکست دهیم و گردن آویز برنز را با افتخار برای ملت ایران به دست آوریم.

حسینی: حضور در بین ۱۰ بازیکن برتر تاریخ بدون کمک بازیکنان تیم ملی رقم نمی‌خورد

///در حال تکمیل///اظهارات فوتبالیست های ساحلی پس از کسب مقام سومی رقابت های المپیک ساحلی

پیمان حسینی دروازه بان تیم ملی گفت: مدال برنز مسابقات المپیک ساحلی را به تمام مردم ایران تقدیم می‌کنیم. رقابت‌های المپیک ساحلی قطر بسیار فشرده بود.

حسینی گفت: وظیفه دروزاه بان است که از دروازه خود محافظت کند و با تصمیم درست توانستم پنالتی را در دیدار برابر تیم ملی فوتبال ساحلی ایتالیا سیو کنم.

ملی پوش فوتبال ساحلی کشورمان درباره حضور در جمع ۱۰ ساحلی باز برتر جهان گفت: برای من اتفاق با ارزشی است که به عنوان اسطوره و یا بازیکن مطرح فوتبال ساحلی جهان انتخاب شوم. بی شک من این افتخار را بدون حضور دیگر بازیکنان تیم ملی نمی‌توانستم به دست آورم.

حسینی در پایان گفت: ما راضی نیستیم و باید مدال طلا را در رقابت‌های آینده به دست بیاوریم. هر تیمی از جهان در حال پیشرفت است و ما نیز باید نسبت به آن‌ها بهتر باشیم.

///در حال تکمیل///اظهارات فوتبالیست های ساحلی پس از کسب مقام سومی رقابت های المپیک ساحلی

پریا شهریاری رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی کشورمان گفت: موضوع پاداش ملی پوشان ساحلی را در نخستین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بیان خواهیم کرد و بی شک پاداش بازیکنان تیم ملی پس از مقام سومی ارزشمند در مسابقات المپیک ساحلی برای آن‌ها در نظر گرفته خواهد شد. این موضوع دستوری از سوی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان است.


بیشتر بخوانید:ملی پوشان‌ فوتبال ساحلی به کشور بازگشتند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.