قاتلان زن افغانستانی در دام پلیس افتادند + عکس

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی از دستگیری قاتلان یک زن جوان افغانستانی که به ایران گریخته بودند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی گودرزی معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی گفت: در اواسط شهریور ماه سال جاری پرونده‌ای از پلیس اینترپل به اتهام قتل عمد توسط ۲ تبعه افغانستانی " ع. س" (۷۰ ساله) و "ن. س" (۲۰ ساله) به اداره دهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: پرونده تشکیل شده حکایت از آن داشت که مرد جوانی به همراه پدرش در هشتم تیر ماه امسال به در خانه پدر همسرش در شهر هرات افغانستان رفته و در جلوی خانواده همسرش را با شلیک ۲ گلوله به قتل رسانده است.


بیشتر بخوانید: ضارب محکوم به پرداخت دیه از ترس دستگیر شدن خودکشی کرد


این مقام انتظامی تصریح کرد: سرنخ‌هایی مبنی بر فرار قاتلان به کشور ایران و ورود غیر مجاز آنان به شهر تهران به دست آمد و متعاقب آن شناسایی مخفیگاه متهمان در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

*قاتلان زن افغان دستگیر شد/ استرداد متهمان به پلیس افغانستان برای تکمیل پرونده + عکس

سرهنگ گودرزی افزود: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم مخفیگاه این پسر و پدر متواری را در شهرک رضویه شناسایی و موفق شدند هر ۲ متهم را در صبح روز بیست و نهم مهرماه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کنند.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی بیان داشت: هر ۲ متهم پس از سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس افغانستان قرار خواهند گرفت.

انتهاس پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار