رونمایی از برند جدید کمیته بین المللی پارالمپیک

کمیته بین المللی پارالمپیک از برند جدید این سازمان رونمایی کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کمیته ملی پارالمپیک،  کمیته بین المللی پارالمپیک از برند جدید این سازمان رونمایی کرد. این اقدام با هدف تقویت و تاثیر گذاری بیشتر برند IPC در سطح جهانی، ارتباط و تاثیر پذیری در جنبش پارالمپیک و پیشبرد اهداف حقوق بشر صورت گرفته و شاهد تغییراتی، چون تغییر رنگ و اندازه سمبل پارالمپیک یا " آجیتوس" هستیم و همچنین عبارت " تحول با ورزش آغاز می‌شود" نیز به آن افزوده شده است.

با رونمایی از برند جدید و عبارت IPC، کمیته بین المللی پارالمپیک در مقیاس جهانی به دنبال آن است تا از ورزش به عنوان عامل تسهیلگر در تغییر گرایشات و ایجاد فرصت‌های بیشتر برای افراد دارای معلولیت بهره گیرد.

از سال ۲۰۰۴، زمان رونمایی نشان IPC، این اولین بار است که تغییراتی دراین برند صورت می‌گیرد و برای تحکیم شکل ظاهری آجیتوس و تثبیت آن در عصر دیجیتال، رنگ‌های جدید که با روحیه با نشاط جنبش پارالمپیک مطابقت دارند با شکل نوشتاری جدید و با حالتی کشیده، ارائه شده اند و این تغییرات روحی تازه به برند IPC می‌بخشد.

در راستای تکمیل این فرایند، IPC در هفته‌های آتی اقلام خود را با برند جدید ارائه خواهد نمود و آغاز این اقدام از نشست مجمع عمومی کمیته بین المللی پارالمپیک که این هفته با حضور ۵۰۰ تن از اعضا و ذی‌نفعان در شهر بن آغاز می‌شود، کلید خواهد خورد.

گریک اسپنس، مدیر ارشد ارتباطات و بازاریابی IPC در این خصوص گفت: " برند پارالمپیک از پتانسیل لازم برای مبدل شدن به ابزاری قدرتمند برای ایجاد تغییر در جهان برخوردار است و باعث بهبود سطح زندگی یک میلیارد نفر از افراد دارای معلولیت در جهان می‌شود.

در راستای تحقق این امر، باید افراد بیشتری با جنبش پارالمپیک همراه شوند؛ هدف آن را درک نمایند و با تاثیر آن در تغیرات جهانی آشنا شوند؛ لذا بدنبال اجرای استراتژی جدید خود در قبال برند؛ در نمای ظاهری آن تغییراتی ایجاد کرده و عبارتی که بیانگر موضع IPC در سطح جهانی است را برای ایجاد دنیایی مشارکت پذیر از طریق ورزش معلولان ارائه کردیم. "


بیشتر بخوانید:استقبال چشمگیر علاقه مندان برای تماشای رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰


 

انتهای پیام/

برند جدید کمیته بین المللی پارالمپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار