تاج: شانس زیادی برای صعود به المپیک داریم/ پیروانی دستیار استیلی شده است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مجموعه خوب و همدلی اکنون در راس تیم امید ایران حضور دارد و به‌زودی امیر حسین پیروانی هم به این جمع اضافه می‌شود.

انتخاب استیلی برای تیم امید با نظر کمیته فنی فدراسیون بودبه گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت ورزش و جوانان مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک درباره تغییرات کادر فنی تیم امید ایران گفت: بعد از کرانچار گزینه قطعی ما انتخاب مربی داخلی بود و برای همین با مربیان زیادی وارد گفتگو شدیم. یحیی گل محمدی، حسین فرکی، امیر قلعه نوعی، مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان از جمله گزینه‌های مد نظر آقای استیلی بودند که هیچ‌یک سرمربیگری تیم امید ایران را قبول نکردند.


بیشتر بخوانید: واکنش تند مهدی تاج به بیانیه قاضی زاده هاشمی


تاج در گزارش به وزیر ورزش و جوانان گفت: در نهایت به آقای مجیدی رسیدیم و بعد از مدتی نظر کمیته فنی فدراسیون لزوم تغییرات در کادر فنی تیم امید بود و آقای استیلی  با نظر کمیته فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به انسجام و وزن فنی کادر هدایت تیم امید ایران گفت: مجموعه خوب و همدلی اکنون در راس تیم امید ایران حضور دارد و به‌زودی امیر حسین پیروانی هم به این جمع اضافه می‌شود.

مهدی تاج درباره شانس تیم امید برای صعود به المپیک توکیو گفت: من به این تیم بسیار امیدوارم و امید‌های ایران نفر به نفر از همه حریفان بهتر هستند و شانس زیادی برای صعود داریم و از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می‌خواهم پشتیبانی بیشتری از این تیم و فدراسیون داشته باشند.

انتهای پیام/

اظهارات تاج درباره شانس تیم امید برای صعود به المپیک توکیو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار