مهدی تاج در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

کاشانی همیشه به نفع فوتبال ایران کار می‌کرد/ به دنبال دریافت مطالباتمان از فیفا هستیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از اینفانتینو انتظار داریم پیگیر مطالبات به حق ایران در فیفا باشد، زیرا برای پرداخت مطالبات سرمربی تیم ملی در تنگنای مالی هستیم.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در حاشیه مراسم جمعیت حامیان هواداران فوتبال برای جعفر کاشانی پیشکسوت و رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: کاشانی در طول دوران فعالیتش همیشه فردی منطقی بود و به نفع فوتبال کشور کار می‌کرد. فقدان او را به جامعه فوتبال ایران تسلیت عرض می‌کنم.

تاج در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی روز گذشته تیم ملی برابر کامبوج اظهار داشت: به هر جهت ورود بانوان به ورزشگاه اتفاق خیلی خوبی بود و امیدوارم بتوانیم این حرکت را ادامه بدهیم.


بیشتر بخوانید: مراسم یادبود محروم کاشانی با حضور بازیکنان پرسپولیس


رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص پول‌های بلوکه شده ایران در فیفا گفت: از اینفانتینو (رئیس فدراسیون جهانی فوتبال) انتظار داریم پیگیر مطالبات به حق ایران در فیفا باشد، زیرا برای پرداخت مطالبات سرمربی تیم ملی، پاداش بازیکنان و حتی هزینه‌های اعزام تیم ملی به بحرین در تنگنای مالی هستیم. امروز تیم ملی امید را به قطر فرستادیم و با رایزنی‌هایی که انجام دادیم بلیت سفر تیم امید ما را قطری‌ها تهیه کردند، اما این موضوع نمی‌تواند ادامه دار باشد و همیشه نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم.  

او در ادامه گفت: به هر حال فیفا هم می‌داند که این موضوع کاملا سیاسی است و به دلیل تحریم‌های بی اساس و ظالمانه آمریکا این اتفاق افتاده است. مجبور شدم این موضوع را رسانه‌ای کنم و برای حل مشکلات نامه‌ای مفصل به اینفانتینو بنویسم.


بیشتر بخوانید: نامه مهدی تاج به رئیس فدراسیون جهانی فوتبال


تاج در خصوص شرایط تیم‌های ملی افزود: تیم ملی فوتبال ساحلی ما امروز در قطر با اوکراین بازی دارد. تیم امید نیز امشب به قطر می‌رود. تیم ملی بزرگسالان یکشنبه به بحرین می‌رود و تیم ملی بانوان هم حال حاضر در اردو است.   به هر حال ما ۱۸ تیم ملی داریم که هر کدام برنامه‌های خاص خودشان را دارند و اداره آن‌ها هزینه‌های سنگینی روی دست فدراسیون می‌گذارد. حتی به دولت پیشنهاد دادیم به جای کمک مالی مبلغی را به ما قرض بدهد تا بتوانیم پول هایمان را از فیفا بگیریم. خوشبختانه وزیر ورزش با درخواست ما موافقت کرد و نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور نوشت. دنبال مطالباتمان از فیفا نیز هستیم، اما تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

انتهای پیام/

اظهارات تاج در مراسم ترحیم جعفر کاشانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۰۶:۳۳ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
چی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
من عاشق بازی های رزمی هستم
Iran (Islamic Republic of)
مهندس
۲۲:۳۶ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
اگر من جای مسئولین کشور بودم علی دایی رو به عنوان مربی بازیکن دعوت میکرم تا در چنین شرایطی که میشه گل زد و روبه روی تیم ضعیف هستد به تعداد گل ملی افزوده بشه.
خواهشا این موضوع رو پیگیر شوید.
ابرو کشور در میان هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
یه زمانی دایی رکورد زد حالا رونالدو داره رکوردشو میزنه احتمالا در آینده هم یک نفر رکورد رونالدو رو میزنه البته برای شکستن رکورد توسط دایی بیش از 30 سال زمان برد ولی حالا در کمتر از 20سال داره رکورد دایی شکسته میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
کاشانی به نفع فوتبال کار میکرد!!!؟؟؟مگه قرار بود به نفع چیزای دیگه کار کنه ؟؟؟؟؟ انگار جا افتاده براشون هرکاری انجام بدهند جز چیزی که وظیفه دارن!!!!