نمایشگاه "سمفونی دوستی راه ابریشم در اصفهان برگزارمی شود

مدیر موزه هنرهای معاصر اصفهان گفت:نمایشگاه "سمفونی دوستی راه ابریشم" با تعداد ۵۰ اثر از کودکان هنرمند چینی یکم آبان در موزه هنرهای معاصر اصفهان افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مهدی تمیزی مدیر موزه هنر‌های معاصر اصفهان در خصوص برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: در دو سال گذشته موزه هنر‌های معاصر اصفهان آثار کودکان اصفهانی را به مسابقه بین المللی "سمفونی دوستی راه ابریشم" شانگ‌های فرستاده که این اتفاق برای نخستین بار در کشور در سال‌های پس از انقلاب رخ داده است.

مهدی تمیزی افزود: این کودکان در سال ۲۰۱۸ سه جایزه بین المللی و در سال ۲۰۱۹ دو جایزه بین المللی کسب کردند که جوایز و لوح افتخار آن‌ها روز چهارشنبه یکم آبان در افتتاحیه نمایشگاه "سمفونی دوستی راه ابریشم" در اصفهان اهدا می‌شود.

او ادامه داد: در بیست و پنجمین سال تاسیس موزه هنر‌های معاصر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری بنیاد هنری بردبار، بنیاد توسعه آموزش و پرورش شانگ‌های و موزه هنر‌های کلکسیونی شانگهای، نمایشگاه "سمفونی دوستی راه ابریشم" در اصفهان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه موزه هنر‌های معاصر اصفهان میزبان ۱۸ هنرمند برجسته و ۷ مدیر موزه هنر از چین است، گفت: این نمایشگاه آثاری از کودکان هنرمند چینی با عنوان "سمفونی دوستی راه ابریشم" است که ساعت ۱۰:۳۰ صبح یکم آبان ماه در گالری شماره دو افتتاح می‌شود.

تمیزی افزود: در این مراسم دو مدیر ارشد موزه‌های هنر چین سخنرانی می‌کنند و پس از آن یک اثر از هنرمند شاخص چینی به موزه هنر‌های معاصر اصفهان اهدا خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: حدود ۵۰ اثر از کودکان هنرمند چینی در این نمایشگاه تا ۱۷ آبان ماه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۹ مورد بازدید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

 

برگزاری نمایشگاه "سمفونی دوستی راه ابریشم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.