فرمانده انتظامی استان ایلام:

۱۰ هزار نفر تامین امنیت زائران را بر عهده داشتند

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ۱۰ هزار نفر در ایلام تامین امنیت زائران را بر عهده داشتند و به خوبی این وظیفه را به انجام رساندند.

۱۰ هزار نفر تامین امنیت زائران را بر عهده داشتند

سردار یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: نیروی انتظامی با بیش از ۱۰ هزار نفر از استان ایلام و ۱۲ استان معین کشور تامین نظم و امنیت زائران را بر عهده داشت و هیچ گونه مورد امنیتی در استان ایلام مشاهده نشد.

او با بیان اینکه به صورت جزئی وسایل داخلی چند خودرو به سرقت رفت که نسبت به سال‌های گذشته بسیار ناچیز است افزود: بیش از ۲۰۰ هزار خودرو در مهران و در پارکینگ‌های اربعین و سطح شهر پارک شدند.

یاری به دستگیری ۲ باند غیر بومی سرقت موبایل در مهران اشاره کرد و ادامه داد: ۲ مورد کیف قاپی نیز در مساجد مهران رخ داد که در سریع‌ترین زمان افراد سارق شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از تاریخ دهم مهرماه تاکنون در مهران مستقر است اظهار کرد: از ابتدای محرم تا امروز بیش از ۴ میلیون نفر از مرز بین المللی مهران تردد داشته‌اند و نیروی انتظامی همچنان وظیفه تامین امنیت زائران را برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/ ن

تامین امنیت زائران در استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.